waar kun je dat veranderen ??? dat is toch niet mogelijk bij pgr ofwel !?? zo ja .. waar dan ja sorry heb de game nog niet echt lang geruild hier op het marketplace forum
Nee, is inderdaad niet mogelijk. Hij zal wel net over een bobbel zijn gereden net toen hij ging accelereren ofzo.
Mijn eerste foto, 't is niks bijzonders. Alleen ff kijken of ik weet hoe het werkt. Er zullen er dus snel nog meer volgen, betere. Heb 'm wel een beetje bijgesneden, die brandblusser op de achtergrond is dus niet mooi.
Lol dat is was ook mijn eerste auto die ik kocht, en zo te zien ook die van jou Heerlijke bak om mee tebeginnen.
Haha, zeker! Vind het een lekkere auto. Op de rechte stukken trekken anderen me er meestal uit, maar in de bochten haal je zo weer in. Hij stuurt echt heerlijk! Ik heb momenteel: Nissan Skyline (Blauw) Ferrari F288 GTO (Rood) Ferrari Enzo (Geel) Lamborghini Murciélago ofzo (Geel) Lamborghini Diablo GTO (Oranje) Ik geef dus de voorkeur aan Ferrari e.d. Die F288 GTO is wel een moeilijk bestuurbare auto. Op het rechte stuk trek ik iedereen er uit, maar hij slipt zoveel weg als je een Drift maakt. En doe je dat niet, dan moet óf heel vroeg in de remmen of gewoon héél goed kunnen rijden.
Je afbeeldingen opslaan, naar www.imageshack.us gaan, uploaden die 4 plaatjes, en zet ze dan weer tussen de . *oftewel, wij zien jou plaatjes niet
yep die 2e foto met die tekst vind ik leuk Ik wist niet eens dat dit in het spel zat. Nu krijg ik ook weer zin om PGR3 te spelen (ik zit al ruim een maand zonder een 360 )
wtf ik iig niet! waar zie je dat dan staan? ik wil een screen //edit: je bedoelt zeker niet op dit moment? (*was verward) dat is idd gespeeld met mijn gamertag, maar niet op mijn 360