1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Photoshop CS3 Installatie Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mr Xen0, 22 mrt 2008.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat het hier thuishoort.

    Nou heb ik CS3 al een keer eerder op m'n pc gehad, maar ik heb toen ooit m'n pc opnieuw geinstalleerd.

    Nu wou ik het opnieuw installeren maar hij vraagt elke keer om de CD, bij de TRIAL!

    Weet iemand hier raad mee??
     
  2. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou er misschien aan kunnen liggen dat er nog waarden van Adobe van de vorige keer in je register staan. Het programma Adobe Cleaner kan alle resten van Adobe van je PC verwijderen. Hetzelfde probleem heb ik ook eens gehad en dit heeft toen geholpen.

    Let op: dit programma maakt je register vrij van alle Adobe software die op je PC staat of heeft gestaan. Niet alleen van Photoshop dus. Als je dus meer programma's van Adobe op je PC hebt staan, worden deze eveneens verwijderd en moet je deze opnieuw installeren. Dit heeft me een hele middag gekost om dit voor elkaar te krijgen.

    Overigens heb ik ook vernomen dat dit programma niet bij iedereen oplossing biedt, er zit dus wel een risico aan. Succes! :)
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik zal het straks even proberen, ik heb inderdaad wel iets meer geinstalleerd, onder andere Dreamweaver, en de gewone Reader, maar dat zou niet teveel tijd kosten.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met dat programma kun je dus eigenlijk oneindig lang de trial van PS gebruiken?
    Je moet gewoon zo nu en dan even herinstalleren.
     
  5. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wel ja. Hoewel het komt bij sommige trials van Adobe nog wel eens voor dat je bij het opstarten een error krijgt: 'Licensing for this product has expired', of iets dergelijks. Deze error kreeg ik bij Adobe Premiere toen ik de trial voor de tweede keer gebruikte, ook nadat ik de cleaner had gebruikt. Hoe dit opgelost moet worden weet ik niet, maar misschien komt het alleen voor bij dat programma of ligt het aan mijn laptop.
     

Deel Deze Pagina