1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Photoshop voor newbies...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Badkiller, 16 nov 2003.

  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik ben al veel te lang aan het kutten met dat logo. :mad: Photoshop is toch wel lastig zeg maar xD.

    Toch maar eens verder kijken met een logo maker ofzo.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Geef eens niet zo gauw op man.
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, maar de shop moet online, en ik kan voor geen meter met PS overweg :9. Dus ik moet andere opties zoeken.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Daar had je dus al aan moeten denken voordat je aan het avontuur begon. ;)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hoe wil je webdesigns gaan maken?
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dat lukt wel, dat vind ik toch anders. Heb nu 1 website afgerond,(die heb ik hier laten zien) en ben er nog met 1 bezig.

    Heb meer moeite met logo´s en de proffesionele uitstraling etc. Is dus gewoon shitt.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En een site hoeft niet professioneel te zijn ? Jij hebt nog veel te leren jonge!
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Logomakers zat op XBW :p
    Kun je nog lekker afdingen ook!


    Of probeer het gratis te regelen!
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Professionele logomakers die mooie Vectorlogo's maken zijn er genoeg op de grote webmastersites. Die gasten zijn zo meesterlijk goed. _O_

    Ik koop zelf ook altijd de lay-out en eventueel logo gewoon in bij een designer. Zelf daaraan beginnen is ondoenlijk. Maar met de technische diensten haal je die centen er toch driedubbel en dwars weer uit.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In Illustrator een logo maken is heel makkelijk, mits je creatief bent en inzicht hebt in wat werkt. Kan je echt leuke dingen mee doen.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En een doordacht logo kan bedenken, met een verhaal er achter. Illustrator zelf is voor een logo niet de moeilijkste. Zodra je echt verder wil gaan in de zin van infographic dan word het wat lastiger.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jullie halen tools en creativiteit door elkaar.. :+

    (Bijna) Iedereen kan Illustrator, Photoshop of wat dan ook voor programma leren. Dat zijn tenslotte maar hulpmiddelen.
    Een écht goede uiting zoals een logo of beeldmerk verzinnen hangt veel meer samen met je creativiteit, beleving en ervaring. En dat kan je grotendeels niet leren.

    Overigens raadt ik voor low budget huisstijlen http://logomatch.nl/ of brandsupply.nl aan (Logomatch heeft wat meer kwaliteit qua ontwerpers). Heb daar zelf ook best veel aan mee gedaan in mijn vrije tijd, levert ene leuk zakcentje en vooral ervaring op.

    Dan heb je voor een paar honderd euro een logo en voor iets meer een huisstijl en voor nog iets meer een compleet webdesign of zelfs een website.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Opzich kan je wel leren hoe je moet gaan denken bij het maken van een logo. Maar dan nog komt er veel creativiteit bij kijken. Doordacht denken. Niet stoppen bij je eerste schets etc.. Hang niet vast bij 1 idee. Er zijn zelfs hulp middelen om op ideeen te komen.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat is je aangepraat door grafische opleidingen. :+
    Mijn motto is: Als je genoeg tijd besteed aan een ontwerp komt er uiteindelijk iets moois uit. Meestal is dat bij het eerste idee het beste. :)
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, allemaal mooi gezegd, maar ik ben dus zo creatief als een potje stront, en heb vrij weinig tijd:+

    Yay...
     
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een lay-out, what's the big deal?
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dat is wat ik ga doen. Heb stier al een PM gestuurd.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ^
    | Echt bewondering voor deze gozer, wat een doorzettingsvermogen...
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb de taak gekregen om een logo te maken voor ons wedstrijd shirt, nu heb ik wat leuks in elkaar geflanst maar nu kan de drukker er nog vrij weinig mee. Ik heb de trial van PS gedownload, met welke tool kan ik het logo (zwart/grijs) loshalen van de witte achtergrond zodat het bestand alleen bestaat uit het logo?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Magic Wand Tool (bovenin lijkt op een toverstokje).
     

Deel Deze Pagina