1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pics grotere hd ~zonder~ mod

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paul, 25 okt 2002.

  1. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan de joysticks geheel te gaan slopen, het is mega zonde, maarja, het moet maar. Bedankt voor de url, ik ga het even checken

    Dat zou ik ook zijn als ik jou was en dit zo hoor van die geheugen uitbreding. Volkomen logische reactie. Zoek het net maar af, and you wil find the answer my friend.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  2. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 64MB upgrade werkt wel degelijk, je hoeft enkel de 'flag' van de .xbe die limiteert op 64 MB afzetten. (1 of meer bytes aanpassen)
     
  3. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me er nog niet in verdiept hoe dit in zijn werking gaat, maar ik hoop echt dat het zo simpel is als jij het zegt. Opzich lijkt het me logisch dat het simpel is, maar je vergist je echt hoor. Microsoft heeft goed zijn huiswerk gemaakt qua architektuur. VOOR DE GOEDE OORDE, WE PRATEN NIET OVER ****, maar over een simpele geheugen uitbreiding.
     
  4. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja ik me boxie ben er tevreden mee, er word er ook niet aangeknutseld... en de spellen van nu boeien mij nu meer dan die van vroeger... de tijden zijn geweest en die moet je achter je laten... over 20 jaar zijn er weer andere consoles of god mag weten wat dan ga ik daar weer vrolijk op door... en denkend de xbox me eerst console dat waren nog eens tijden. maar heb vaak achter zijn arcade kast gestaan hoor dus ik weet wel wat het is... en paul als je zoiets wilt maken moet je dat zelf weten en ik hoop voor je dat het lukt maar aan mijn boxie word niet gesleuteld.
     
  5. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik er ook over aft, totdat ik bijvoorbeeld xevious of phalanxs speelde. Ik was gelijk verkocht. En zo zijn er nog 3600 titels.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  6. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet dus duidelijk niet waarover je praat, de games van de XBox zijn binnen een paar jaar tijd al lang vergeten, Pacman en de andere spellen die nu 20 jaar oud zijn, zullen altijd gekend blijven.

    Waarom anders zou een originele Pacman (of Galaga, of Donkey Kong of ...) kast nu meer kosten dan een bijna nieuwe KI2 kast?
    Binnen 20 jaar krijg je niets voor je oude XBox.
     
  7. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    het klopt dat je idd niet zomaar geheugen erin kan steken en dat het dan gelijk werkt, anders had ik er allang 1024 mb rimm geheugen in ziiten :)
     
  8. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad Perkele, ik denk dat veel mensen de gameplay van die spellen vergeten, en xbox spellen verdwijnen hierbij dat ook in het niets. Ontettend met je eens over je uitspraak.


    [​IMG], ook een topper!! ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  9. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik dan ook niet, meer ik bedoel dat die oude spellen mij niets meer doen snappie, voor mij hoeft het niet meer pacman enzo, ik speel nu liever pgr of een potje halo... maar ja ieder zijn eigen smaak

    edit: tsja eurofighter heb ut wel eens gespeeld en meerdere van dat soort kloons/games vind ut wel leuk maar niet echt joepie laat ik eens een mame kast bouwen :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  10. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    licht-off topic hoe kom je aan een gewoon complete arcadekast en wat kost dat gemiddeld?
     
  11. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt niet , simpel gezegd omdat de xbox maar ruimte heeft voor 2 extra dimmetjes, en alleen originele xbox dimmetjes. Waarom ze dit gedaan hebben, geen idee.....
     
  12. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan welke je zoekt ik
     
  13. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    misses pacman (weet de afkorting niet meer)
     
  14. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm time crisis? of een pinball automaat, heb de echte bloeitijd van arcadekasten niet echt mee gemaakt dus weet niet echt wat ik zoek.
     
  15. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn TSOPs (of SMD chips), geen DIMMs en er is plaats voor 4 stuks, 2 bovenaan en 2 onderaan, dat zou jij toch al lang moeten gezien hebben.

    Je doet me nu wel ontzettend twijfelen over die ***, maar we zullen morgen wel zien...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  16. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er zijn er echt maar 2 hoor.
     
  17. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t perkele wat kun jij goed mensen irriteren zeg :D mijn complimenten... en ja het zijn er idd 2 :D goeie zet van ms om alleen maar xbox geheugen dingen in de xbox te kunnen plaatsen.. nou ja vage zin maar ik ben moe en ga slapen mzzls
     
  18. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik hier een unieke XBox staan...

    Arcade kasten kan je vinden op bv ebay.nl, marktplaats.nl of andere veilingsites. Kosten liggen rond de 500 euro voor een MK3, voor een originele Ms Pacman, ben je minstens 1000 Euro kwijt.
     
  19. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag aan ms desnoods, de xbox heeft maar plaats voor 1 extra geheugen module.
     
  20. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon sdram hoor, in een ander soort formaat
     

Deel Deze Pagina