1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pics grotere hd ~zonder~ mod

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paul, 25 okt 2002.

  1. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het ontmoedigd voor de gewone gebruiker wel om hem omtbouwen dat je er bij voor beeld een nieuwe chip in zou moeten bouwen en dat lijkt mij niet vijn als je geen verstand van elektro technik heb
     
  2. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijkt wel dat je niet echt op de hoogte bent van de modontwikkelingen maar er is nu al een mod met een seriele poort waardoor je gewoon de bios kan upgraden zonder dat je xbox open gaat dus.
     
  3. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat hij niet open ook goed maar je moet wel weer wat veranderen (dacht dat dat nog in ontwikkeling was dus daar om heb ik mijn mond daar over gehouden)
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Bovendien zijn veel mods extern uit te schakelen, zonder de doos open te maken dus....

    Dan draait de orginele bios van de xbox weer.....
     
  5. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    dat stelt geen ene reet voor.
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal trapt daar niet zomaar in, die kijkt of je orginele dashboard is aangepast en zoja krijg je een nieuwe c-partitie. Maar ook daar zijn manieren voor om het te omzeilen
     
  7. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm leuk als je harde schijf opeens gewist wordt.
     
  8. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan koop je toch een memory card voor je saves....

    zit je wel veilig denk ik:+
     
  9. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Unreal update enkel naar de laatste versie van dashboard, die overschrijft de partitie NIET, en met een goede *** heb je geen problemen.

    2. Goede *** zijn te programmeren met/in de XBox zelf, geen gedoe met externe poorten (parallel of serieel) of openen van de console.

    3. Saves staan op de E:-schijf, niet de C: en kan je dankzij die *** delen met je vrienden, zonder een memorycard te moeten gebruiken.

    4. Je *** updaten hoeft zelfs niet, look @ PSX/2 en ppf.

    5. Als je niet weet waarover je praat, kan je er beter over zwijgen.

    6. Er is geen zes.
     
  10. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat staat er dan op de c:

    dashboard?
     
  11. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, XBox Live zet er zijn spul ook bij, dacht ik.

    Op E staan de saves en de WMA's die je met dashboard aanmaakt vanaf een audio-CD er is 5.5 GB voorzien.

    Verder zijn er 3 partities van een 800 MB voor caching van de games.
     
  12. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    en als er een grotere harde schijf ingaat ook?
     
  13. aeon21

    aeon21 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, enkel je F schijf wordt groter.
     
  14. Helmond

    Helmond Got it all !

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch, de enige reden dat iemand een 80 of 100 GB HD in zn Xbox zet is: om hem vol met spellen te pompen.
     
  15. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of films en bullshit.
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan je xbox dan als file server gebruiken die een opstart tijd heeft van minder dan 10 seconde!!!!
     
  17. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, je bent ff een wekie op vakantie en kijk eens wat er niet gebeurd lol naja, ik wil best plaatjes posten van alles voor iedereen die het wil zien, ik heb de webmasters gevraagd om alles na de 2e pagina te wissen ivm offtopic bladiebla, maar dat doen ze niet dush :9
     
  18. XXXiphos

    XXXiphos New Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel deze thread doorgeworsteld en kan alleen maar tot de volgende conclusie komen. Perkele en XBcommand weten waar ze over praten en Paul (sorry knul ik kan er niks anders van maken zonder dat je hier bewijst hoe het gedaan is) weet volgens mij zelf niet meer waar ie het over heeft.

    a) Het bios wat in je xbox zit als je hem koopt staat het niet toe om unsigned code te draaien. Mame-X valt daar zeker onder. Zonder een geflashte bios (of je nou je onboard bios flasht of er een chip voor inzet) werkt dit niet.

    b) Zonder aanpassingen aan XBEs of bios etc. is het NIET mogelijk de F partitie te gebruiken.

    Ook snap ik niet waarom Xboxworld deze thread niet allang heeft dichtgegooid, want het gaat zowizo om illegale praktijken.

    c) Mame-X is geschreven met een gejatte versie van de XBOX sdk... en daarom is het gebruik ervan al illegaal.

    d) Tenzij Paul 3600 roms in zijn schuurtje heeft liggen is het gebruik van deze roms illegaal. Je mag ze alleen spelen in een emulator als je zelf in bezit bent van de originele rom (dat hier niet zwaar naar wordt gekeken is een ander verhaal, maar het blijft illegaal)

    Dus Paul, je lult uit je nek of je bent in je eentje slimmer dan de rest van de wereld, want het verhaal van Bunnie bewijst juist dat jouw egotripje (waar je hier heel irritant naar blijft aanhalen terwijl thread na thread gesloten wordt, DAT HEEFT EEN REDEN STOP ER DAN MEE OM EROVER TE OH-en) eigenlijk onmogelijk is.

    Anders snap ik niet waarom je nog op dit forum aan het typen bent en niet op vakantie bent van je 100000 dollar? :+

    Dus alsjeblieft XBOXworld... sluit deze thread en bij voorbaat alle toekomstige threads die Paul over dit onderwerp de wereld in brengt, want dit eindigt altijd in een welles nietes verhaal zolang hij geen bewijzen levert. ]:-

    My 2 cents,

    XXXiphos

    PS Paul als je zo graag in de ruimte lult over je zogenaamde wapenfeiten zonder ook maar iets van de door anderen genoemde argumenten te weerleggen dan kan ik nog wel even een forumpje opzetten op mijn eigen server zodat je gewoon met jezelf kunt praten, alle threads starten die je wilt en dan is er niemand die jou kan tegenspreken ok? :D
     
  19. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag toch, zolang je die spellen zelf hebt aangekocht.
    Zo beschadig je de originele DVD's en de DVD-speler niet én is de laadtijd stukken sneller.
     
  20. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0

    TOF!!! je komt uit schiedam, waar woon je ergens, heb je msn en wat is je echte naam? mag ook via pm hoor.
     

Deel Deze Pagina