[piercings]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxarend, 16 jul 2004.

1. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 15 en ik wil heel graag een piercing door mn wenkbrauw maar van mn ouders moet ik nog een jaartje w8en |:- wie wil of heeft er hier nog meer een piercing en wie kan er wat over vertellen , waar je hem heb laten zetten e.d.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ik heb er 2 gehad.
    Nog 1tje over.

Ik had er in net onder m'n lip, een puntje. Maar die moest er i.v.m. werk helaas uit.
    Degene die ik nu nog over heb, is een tongpiercing.

Een piercing zetten kan er pijn doen, zoals dat bij mij deed, bij m'n eerste.
    ik ging bijna van m'n stokje. Maarja, was ook super nerveus.
    Zoals ik al eerder zei, moest deze er helaas uit voor m'n werk. Het zou agressief staan. Zodra ik weer een vaste baan heb, en het is daar toegestaan, gaat deze er direct weer in. (Moet wel opnieuw laten prikken maar goed... No pain no gain.)

Bij de tweede, m'n tong, ging het al beter. Kon na een kleine 2 dagen eigenlijk alles alweer. Deed ook veel minder pijn eigenlijk.

Waarom wil je overgens een piercing juist in je wenkbrauw?
    Daar loopt de halve wereld ondertussen al mee. Uiteraard is het je eigen keuze, maar ik zou 'm op een andere plek zetten. Je wenkbrauw is een plek waar ie eigenlijk vrij makkelijk uit kan scheuren. Je hoeft maar ergens achter te blijven hangen, of maar een klap te krijgen...

Als je er toch 1 laat zetten, maak je niet druk.
    Zenuwen zijn uiteraard normaal, maar kan ervoor zorgen dat je als ontlading bijna van je stokje gaat.

Ik heb beide piercings overgens in Zwolle laten zetten.

Ik wil nog graag 1 of 2 piercings, al weet ik niet waar. Ook zit ik aan tattoo's te denken, maar dat staat allemaal een beetje op de lange baan.

Dit is m'n tongpiercing overgens.
    [plaatje]http://members1.chello.nl/~g.vdbrink1/tongpiercing.jpg[/plaatje]

En ik had deze. (Ben ik niet op de foto... 1tje via Google.nl gevonden.)
    [plaatje]http://www.dirkduyvel.nl/jota2000/diane%20piercing.jpg[/plaatje]

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Na de vakantie wil ik er ook 1 laten zetten onder mijn lip. Ik had laatst een goede site met info enzo gevonden. Zal hem ff voor je opzoeken.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik zal zelf niet snel een piercing of tattoo nemen, maar dat zal ook wel komen ivm m'n ouders. Al kunnen ze erg mooi zijn. Heb wel eens iemand gezien met 2 piercings door zn onderlip, met aan het ringetje een soort omgedraaid duivelshoorntje naar beneden die met z'n kin meedraaide. Zag er erg vet uit. Misschien als ik later op me zelf woon er nog eens aan denk.

5. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wel super irritant met scheren.
    En ook met zoenen, zo af en toe.

* knip-oogt naar Oddgirl

Tongpiercing daar integen... :D

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je piercings niet eruit halen? Of is het beter als je ze non-stop laat zitten, in verband met er terug in doen ofzo?

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ze kunnen eruit. Dat wel.
    Maar... bepaalde plekken groeien bijzonder snel dicht.
    Neem bijvoorbeeld de tong. Die zou al binnen 3 uur beginnen met dichtgroeien, heb ik gehoord.
    Die in m'n lip is ook al redelijk dicht, maar toch heb ik het idee dat als ik voldoende kracht zou zetten, dat ie er weer inkan.
    (Zal wel met grof geweld moeten dan, maar de gaatjes aan de binnen en buitenkant zitten er nog.)

Dus je kunt ze eruit halen, maar het is niet aan te raden.
    Ik weet nog wel dat ik het kopje van m'n piercing er niet meer op kreeg...
    Ik werd helemaal gek, verloor 'm bijna in het afvoerding van de wasbak. :p

8. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn toch ook verschillende dikte piercings welke is ongeveer normaal?

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe bedoel je dikte, van het staafje?
    Die's gewoon standaard geloof ik.

Uiteraard heb je bijzonder veel uitvoeringen.
    Ik heb een balletje en vogelbek voor onder m'n lip en een balletje en Superman logo voor in m'n tong. :cool:

10. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Een tongpiercing is ook al tamelijk achterhaald...Een van de meest gezette plaatsen. Ook al is het natuurlijk praktisch best oke :) Als ik er 1 liet zetten, dan ook maar in me tong.

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Mja met scheren heb je wel gelijk in. Maar gelukkig heb ik niet zoveel baardgroei onder mijn lip :). Ik heb het eigenlijk nog niet verteld aan mams, die zal het wel niet zo leuk vinden. Maar ben 18 dus mag doen wat ik wil :9.

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon doen. Deed ik ook. :cool:

Mja, gewoon zetten. Eigenlijk heb je er alleen maar profijt van, en je vriendin ook. ;)

13. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0

ik vind zoiets wel vet (ik ben dan wel een jongen maarja ik kon nie echt zo snel een ander plaatje vinden)

14. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Hoelang mocht je er eigenlijk niet mee zwemmen? Want daarom wil ik hem na de zomervakantie laten zetten.

heb trouwens nog gezocht naar die site maar kan hem niet meer vinden.. :confused:

15. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook 1 piercing, heb m nu bijna 2 jaar, in mn tong ook, bij mij deed t wel aardig pijn, Graveheart was mee en zag alleen mn voeten nog toen ik op de stoel lag, en die zag hij op een gegeven moment als een gek gaan trappelen van de pijn :cool: .

Ik heb er zeker wel een week last van gehad, heb dan ook in die tijd praktisch geen vast voedsel naar binnen kunnen werken, en over een bakje vla deed ik ook al gauw een half uur :9 .

Maar al met al ben ik ontzettend blij dat ik t gedaan heb..

16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is precies de gain van een tong piercing dan?

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    tsja niet iedereen heeft er een tongpiercing voor nodig ...
    als je het vaak doet en een getrainde tong hebt ...daar heeft ze pas profijt van :+ :9

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap de motivatie niet om een pen door je tong te rammen en er een knopje aan te maken. Wat is het nut..? Later wil je hem niet meer, net als een tatoo bijvoorbeeld. Maarja heeft iets te maken met die gothic stijl waarschijnlijk. Het 'hoort'

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zit ook al een behoorlijke tijd te dubben wat betreft piercings. Had ik het nu gewoon maar jaren geleden gedaan dan had ik er eentje in mijn wenkbrauw laten zetten. Nu is het zoals hier al eerder is gezegt ondertussen eigenlijk zwaar achterhaald. Maja, waar dan wel? Een onderlip piercing vind ik maar niks en een tong- of neuspiercing vindt ik persoonlijk eigenlijk alleen mooi (en sexy) staan bij een vrouw. Om nog maar te zwijgen van piercings op de wat meer intiemere plekjes ;)

Misschien moet ik het dan toch maar bij tattoo's laten :)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Een tattoo is niet per se gothic (tenzij je extreme punten neemt zoals op vorige pagina een mooi voorbeeld van stond), vele mensen hebben een tattoo, ook de meeste hip-hoppers die een beetje bekend zijn zie ik zover ik weet alleen maar met tattoo's (denk aan Eminem). Een piercing voor mannen is misschien meer in alternative style, in de wenkbrouw of oor niet per se, want zijn genoeg mensen die ze dragen en niet van die stijl gediend zijn. Over het algemeen is het meer voor vrouwen, maar de laatste tijd komen er steeds meer mannen met piercings. Het is maar hoe je ertegen aan kijkt.

Deel Deze Pagina