1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PimpSquad

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door renzow, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renzow

    renzow Guest

    s000 true! :lol: en nog steeds leer ik van hem!
     
  2. Ps Giiez

    Ps Giiez Guest

    haha nerdo xd zeg tide ik ben beste h3 dude, ik ga na 3 maanden ff keertje spele 1v1 en gelijk krijgt die een stuiterkogel in zijn oog xD :)

    hih heb je nog 40 dage zonder sex gekeke xd ?
     
  3. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    haha towel :p je speelt 2 a 3 matches en je concludeerd dat Giiez naabje is ;p best grappig
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  4. Ps Giiez

    Ps Giiez Guest

    waaorm hebben wij geen Eligibility to play xd ? we hebbe al 12 uur gewacht en net clanmatch gedaan maar nu is er geen Eligibility meer
     
  5. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    zielige jullie ..

    En towel ziet gwn wie noob is en niet.. :): haha
     
  6. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    PimpSquad 3
    DoWeCare 1


    mooie wedstrijd
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ouwhhh,

    P.I.M.P. SLAP'D
     
  8. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede match, verrassende tactieken.
    Rematch anytime als jullie willen, wij kunnen namelijk veel beter dan dit.


    btw, zitten er 2 van jullie naast elkaar thuis?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  9. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer we hadden echt op sommige mappen voorsprongen in rondes verkloot. Zoal je al zegt veedix wij hadden ook kunnen winnen, maar helaas.

    veedix dat was 100%cker maar jah.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel is een heel goeie gozer, maar waarom likt iedereen op dit forum zn ballen?

    Ik vraag me het gwoon af omdat ik duidelijk jaloers ben.
     
  11. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    wij kunne ook veel beter dan we lieten zien als ik eerlijk moet zijn moet je kijken man op de map "Boc" ik gooi 1 nade verkeerd boem ik en maat down dan voel je je kut en speel je gewoon de heletijd slecht maarja
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, het zijn broers. (DACHT IK)
     
  13. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik en Rnzw zijn broers maar hij speelt op zolder en als hij boos is ofzo dan schreeuwt die egt hard x) en dan schreeuw ik terug en zo en kan best dat je hem soms hoort door de mic mja mag dat dan niet ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  14. renzow

    renzow Guest

    ja man, de enemy ging naar B,
    Gio ging een nade gooien,
    Gooit verkeerd,
    Gooit op Giiez en op zichzelf,( IK ZAL NIET WETEN HOE DIE HET HEEFT GEFLIKT)
    BAM zij rushes ik en sunny over en ze hadden 10 seconden nodig om ons te killen.

    zoon rondes willen we gewoon niet verspillen want we hadden ze klem, ze konden geen kant meer op tenzij iemand zelfmoord pleegde en nam ook nog iemand mee.

    maarja we hebben gewonnen dus dan maakt het niks uit als ik verloor dan ging ik er nog wel ff op door :p.

    maarja het was een leuke wedstrijd, ik wil nog wel eens x spele tegen jullie of tegen iemand anders,,

    iedereen kan me adden voor te scrimmen;
    Ps Rnzw
     
  15. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohjawel, kijk maar op een LAN toernooi. Dan zit je op 20 cm van elkaar af. Maar dan weten we hoe sommige plekjes opeens ontdekt werden.
     
  16. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet vaak waar iemand zit want ik ga niet 100x die trap op en neer maar wij hebben ook sound dus mis ? maar ik heb 1x, toen was ik op begin genaded liep ik naar hem toe en ff kijke , met headset op toen zei Sunny eentje in riool en toen zei ik dat tegen hem
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  17. Ps Giiez

    Ps Giiez Guest

    Waneer zijn er lan's ? in NL die binnekort zijn ?

    Als er nog team zijn die een keer wille spelen add ons :)

    binnekort zulle we weer spele DwC ;)
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou idd dat vraag ik me ook al af, alsof dat een nieuwe trend is ofzo, dat ze dan op school inplaats van pokemonkaarten ruilen en knikkeren vertellen hoe schoon ze towel's ballen hebben gelikt

    wat vinden jullie nou van deze nieuwe ontwikkeling omtrent towel zijn ego?

    Ik sprak met Niels" tss Towel , towel1stplace, exsess, tss john, tss enthalpy, true towel, towel nl" mulder over zijn status.

     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  19. Towel

    Towel Guest

    Haha neej joh doe k voor de lol, syco weet dat ik hem goed vind in cod4! En jullie zijn tegen verwachtingen in ook erg goed geworden:) Venlo game talent ftw. Beter komt er een 360 lan in de loco waar we alle prijzen binnenslepen:) En ja, 40 dagen zonder sex is lachen ik ga me ook maar opgeven! .... .... Met 40 dagen zonder halo uiteraard duh!

    @Airwave, je blijft stijgen in mijn waardering en gevoelens voor je:+. Maar wie likt er dan mijn ballen?

    @Niels, allereerst, je vergeet de helft van mn accounts:). Ten tweede, overduidelijk dat dit jaloezie is, aangezien jij er niet tegen kan dat je door iedereen wordt "onderschat" in jouwn ogen\o/ . Maargoed ik ga niet in op een zelf geschreven tekstje wat op msn moet lijken:emo:

    Groetjes,

    Albert E.
    mc kwadraat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2008
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    \o/TOWEL!!!\o/

    :9Towels ballen:9

    Succes pimpsquad !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina