1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Pinball FX 2

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 26 aug 2014.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Zijn er hier nog meer liefhebbers van Pinball FX 2?
    Welke tafels heb je? Wat zijn je favoriete tafels?
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier een zeer grote fan van de serie.. Alle tafels in bezit en ook allemaal 'uitgespeeld'. :D
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice. Zover ben ik nog niet. Heb je hem op 360 of Xbox One? Ik beide maar speel nu op Xbox One
    Ik heb Avengers Chronicles Pack, Zen Classics, Core Collection en Guardians of the Galaxy
     
  4. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog dagelijks,en dat al jaren lang. Star Wars tafels zijn wel erg gaaf allemaal. Ook wel nice dat je ze straks over kan zetten op de one. Guardians of the Galaxy speelt ook echt heerlijk net als Deadpool. Morgen komt the Walking dead er ook nog eens bij. Voeg mij maar toe als je scores wil vergelijken.
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik voeg je toe (speel trouwens alleen nog op Xbox One), er zit helaas alleen nog een bug in de highscores. hij upload nu niet je hoogste score maar je laatste score. Op forum van Zen Studios staat dat ze er wel aan werken
    Ga die walking dead tafel wel meteen halen
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De tafels die je gekocht hebt voor de 360, die zijn dan toch gratis unlocked voor de XBO?

    Ik speel het nooit echt vaak op de 360, al heb ik wel een stuk of 8-9 tafels volgens mij. Wel laatst de gratis tafel op de PS4 gespeeld.

    Ik snap nooit iets van wat je nou precies moet doen op die tafels.
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Hier ook een pinball fx speler.

    Heb 5 tafels.
    De gratis en star wars heroes tafels.

    Game speelt lekker weg en voor een snelle game sessie een welkome aanvulling.

    Zit ook met smart te wachten op the walking dead tafel.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja de tafels die je gekocht al gekocht heb kun je gratis downloaden. Ze zijn alleen nog niet allemaal beschikbaar en een aantal tafels komen ook niet uit omdat ze op een oude engine gebaseerd zijn. Vanuit pauze menu kan je van elke tafel een guide openen btw
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ah thanks :) Zal die guide voor die gratis tafel dan eens bekijken binnenkort... :)

    Als die tafels (die ik al heb) dan toch gratis naar de XBO gaan, dan toch over 1-2 maanden maar eens overwegen om een XBO aan te schaffen, en dus niet nu investeren in de game voor PS4.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik speel op de 360, nog geen One in bezit... ;)
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Toch maar es beter zoeken.. die Starwars tafel zie ik niet gratis en de oude tafels die ik had op de 360 zie ik ook niet
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Star Wars is ook niet gratis, je leest zijn post verkeerd ;)
     
  13. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Haha.. Sorry voor de onduidelijkheid..

    Ik ben in het bezit van 1 gratis tafel en de 4 betaalde Star Wars Heroes tafels...

    ;)
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    What tables are coming to Xbox One at launch? Please note the updates here, there are a few previously announced tables that are not available at launch. These are COMING SOON and we will let you know when they have been released.

    • Deadpool
    • Star Wars Pinball: Heroes Within: Episode IV A New Hope, Han Solo, Droids, Masters of the Force
    • Star Wars Pinball: Balance of the Force: Episode VI Return of the Jedi, Starfighter Assault, Darth Vader
    • Star Wars Pinball Original pack: Episode V, Boba Fett, The Clone Wars
    • Doctor Strange
    • Zen Classics: Shaman, El Dorado, Tesla and V12
    • Pinball FX2 Core pack: Biolab, Pasha, Rome, Secrets of the Deep
    • Marvel Civil War
    • Marvel Pinball pack: Spider-Man, Iron Man, Wolverine, and Blade (Not available at launch, coming soon)
    • Marvel Pinball Avengers Chronicles: World War Hulk, Infinity Gauntlet, The Avengers, and Fear Itself
    • Marvel Pinball Vengeance and Virtue: Ghost Rider, Moon Knight, Thor, and X-Men
    • Epic Quest
    • Paranormal
    • Sorcerer’s Lair
    • Captain America
    • Fantastic Four
    • Mars
    • Earth Defense (Not available at launch, coming soon)
    • Excalibur (Not available at launch, coming soon)
    • The Walking Dead will release on August 28th

    HOW TO IMPORT YOUR XBOX 360 PURCHASES
    - Make sure you are signed in and using the account that purchased content on Xbox 360
    - Select the content you with to download, and click the “Buy / Import Table” option
    - If you are eligible for the free import, you will be asked to complete a transaction for $0.00
    - The content will automatically be placed in your game queue, download, and install
    - ***Please be patient with the system, it may take a few minutes for content to queue
    - ***If after 10 minutes the content does not queue, complete the following steps
    o Pinball FX2 >My Games & Apps >Select Pinball FX2> Push the Menu Button >Select ‘Manage Game’ >Scroll to the far right and you will see a list of items under ‘Ready to Install.’ You can select all, and these will install to Pinball FX2
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik denk dat de Spider-man tafel ook nog komt..

    Er is namelijk wel al een Spider-man achievement.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ja die zit in marvel pinball pack (coming soon)
     
  17. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer elke dag pinball aan het spelen sinds de game uitgekomen is op de One. De meeste tafels gelukkig free kunnen importeren, anders had ik de game nu waarschijnlijk niet gespeeld. Gelijk de laatste twee ontbrekende Star Wars Packs ook maar gekocht om alle tafels compleet te hebben.

    Vrijwel alle tafels vind ik erg leuk. Op dit moment geniet ik weer erg van Pasha (Is zeker een van mijn favorieten), die tafel heeft echt een geweldige sfeer. Die ik afwissel met Ghost Rider. Tafels die ik niet kan uitstaan zijn V12 (slechtste tafel ooit!), World War Hulk (Thema vind ik niks). Sorcerer's Lair ben ik ook zat, niet omdat het een slechte tafel is, maar gewoon omdat ik die op de 360, tablet al teveel heb gespeeld.

    Baal alleen ontzettend dat Ms. Splosion Man niet naar de One komt, dat was echt de leukste tafel op de 360.

    Mochten mensen scores willen vergelijken, dan kunnen jullie mij toevoegen. :)
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Zojuist The walking dead table aan mijn download wachtrij toegevoegd.

    Foutje van MS of daadwerkelijk de juiste prijs? Ik kon hem in ieder geval GRATIS binnen halen..

    Get it while it's hot..
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo te zien al gefixt. Op de console kost die 2,99 en via Xbox.com spoorloos. Balen!

    Trouwens, ik kreeg een melding dat ik de kasten van 360 naar de One kan overzetten. Maar wat ik ook probeer moet ik betalen! :+
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik heb hem vannacht om 5 uur gekocht via de smartglass app.

    Vanmorgen om half 8 even de xbox aan gezet en hij stond er mooi bij.

    En was ook direct speelbaar..

    Toch een voordeeltje van maar liefst 3 hele euro's :lol:
     

Deel Deze Pagina