1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Pinball FX 2

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 26 aug 2014.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zijn toch weer 3 hamburgers! :+

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Vanochtend ff snel paar potjes walking dead kunnen spelen. Leuke tafel, bal ging helaas wat vaak in de outlanes maar dat zal wel aan mij liggen :p

kickbacks activeer je door paar keer door te spinners te gaan lees ik

Laatst bewerkt: 29 aug 2014
  3. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Die Walking Dead tafel heeft me bijna een controller gekost gisteren!

De bal ging alleen maar door de outlanes heen.. Om gek van te worden! :mad:

Ik ben er op een gegeven moment maar mee gestopt, voordat er echt iets kapot ging..

Bij andere tafels gebeurd dit lang zo vaak niet..

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ja helemaal mee eens. vriend van me zei ook precies hetzelfde.
    zo snel mogelijk die kickbacks maar proberen te activeren dus

5. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ook wat tafels gekocht,maar nog niet gespeeld. Ik ben wel niet zo heel goed, maar ik kan me er wel mee vermaken.

Ben nu in het bezit van de Sorcerer's Lair (duh). The Walking Dead en de Marvel Pack met Thor,X-men etc.
    Vanavond maar eens uitproberen.

Als mensen me willen toevoegen om scores te vergelijken: Julia 2010 NL.

Ik hoop wel dat die leaderboards snel gefixt worden.

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    er komt een patch voor die Leaderbords en nog meer errors maar wanneer is de vraag want ze zijn er al sinds 18-8 mee bezig las ik net

voor degene die scores willen vergelijken : Schil1

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een beroerde plek voor de notificaties trouwens op de One, echt precies over de flippers heen! :+

8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    nou idd , ik vergeet elke keer de notifications uit te zetten

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ah Pinball FX2! Gelijk gedownload toen ik zag dat deze beschikbaar is en The Walking Dead tafel erbij gekocht.

Hoe zit het nou precies met de oude tafels van FX2? Als ik de game destijds gekocht heb, moet ik dan gratis de tafels van die game kunnen importeren in deze? Ik blijf de optie houden dat ik 10 Euro neer mag leggen, maar dat vind ik (in combinatie met weinig achievements voor deze tafels) eigenlijk het geld niet waard. Ik baal er ook echt van dat mijn favoriete tafel "Nightmare Mansion" niet uitgegeven is voor deze versie. Hopelijk gaat dat nog gebeuren.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou zoals hieronder beschreven moeten werken. als het niet werkt zou ik die gasten ff berichtje sturen op zen studios forum

HOW TO IMPORT YOUR XBOX 360 PURCHASES
    - Make sure you are signed in and using the account that purchased content on Xbox 360
    - Select the content you with to download, and click the “Buy / Import Table” option
    - If you are eligible for the free import, you will be asked to complete a transaction for $0.00
    - The content will automatically be placed in your game queue, download, and install
    - ***Please be patient with the system, it may take a few minutes for content to queue
    - ***If after 10 minutes the content does not queue, complete the following steps
    o Pinball FX2 >My Games & Apps >Select Pinball FX2> Push the Menu Button >Select ‘Manage Game’ >Scroll to the far right and you will see a list of items under ‘Ready to Install.’ You can select all, and these will install to Pinball FX2

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De meeste tafels die ik had zijn niet mee overgezet naar de Xbox One. Jammer =(

Wel net per ongeluk de The Walking Dead tafel gekocht 8) Was wat aan het rond prutsen met Smartglass, en ik ging er vanuit dat Paypal betalingen toch niet zouden werken.
    Nou, dat doen ze wel. :+

Hopelijk is de tafel een beetje leuk.

12. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hoi, heel raar verhaal. Ik heb pinball fx2 op de 360 met een hoop kasten, nu gedownload op de one maar krijg ze niet geïmporteerd. Als ik op buy/import druk zie ik alleen maar dat ik hem kan kopen... Iemand anders ook dit probleem of een oplossing hiervoor? Ik

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Komt me bekend voor, same shit here! :mad:

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Sinds 1995 op de PC geen pinball game meer aangeraakt maar ik heb gisteren de free table 'Sorceres Lair' ontdekt en ben tot een score gekomen van 91,3 miljoen. Het probleem is dat ik alleen topscores van vrienden zie, zijn er geen algemene leaderboards?

Ik ben wel benieuwd hoe hoog de echte diehards wel niet komen.

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn geen algemene leaderboards nee. Er komt wel een wereldwijd toernooi. misschien dat ze daar dan wel algemene leadersboards in verwerken. hoogste in mijn vriendenlijst is 282m. zelf heb ik 30m gehaald

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er zijn wel algemene leaderboards. Alleen de vraag Is in hoeverre ze kloppen, want zelfs in de leaderboards van mijn friends staan andere scores de ik daadwerkelijk heb gehaald. (wordt nog gefixt).

Maar als je in het 'tafel tabblad' bent kun je op friends drukken en dan ga je naar de wereldwijde leaderboard. (het laden duurt wel even).

Ik heb wat mensen toegevoegd uit dit topic. (Julia 2010 NL)

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ook op the one of alleen 360?

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op de One, maar zoals gezegt kan je er maar weinig waarde aan hechten. Op sommige tafels zie ik bij local high scores hele andere getallen dan dat er online worden weergegeven.

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ik zie nu wat je bedoelt

20. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zelfde probleem, erg jammer... Googlen op dit probleem levert helaas geen info op, terwijl ik ergens (volgens mij op tweakers) wel las dat het een bekend probleem is. Ik zie wel scores staan bij de tafels, die ik dus op de 360 heb behaald.

Deel Deze Pagina