1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Pinball FX 2

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 26 aug 2014.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb nu ook al zin in de nieuwe tafels van Southpark!

    Enkel de StarWars tafels niet gekocht, zijn die ook de moeite?? Verder begin ik eindelijk het spelletje een beetje door te krijgen. Heb nu al een paar keer over de 30m gehaald. :D ;)
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net Southpark gedownload!!! :)
    Vind hem tot nu toe erg gaaf!!

    Nog een andere vraag welke view gebruiken jullie, met name de "pro's", doorgaans?? Zelf view2.
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    south park tafels net gekocht en zijn het wel waard , leuke tafels :)
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Alien vs Pinball tafels zijn echt super!! Weinig animo hier voor het spel. Blijft voor mij heerlijk om even tussendoor te doen.
    Inmiddels ook op de iPhone en iPad.

    Iemand anders hier die ook Pinball speelt op de XboX One? Heb helaas maar weinig mensen in mijn kring die het spelen. Kortom kan wel weer wat uitdagingen gebruiken!! Dus voeg me svp toe; Bidle
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb meerdere tafels, maar speel de game eigenlijk nauwelijks. Het is meer een 'tussendoor' game voor me, maar omdat ik meerdere 'tussendoor' games heb die ik leuker vind om te spelen, kom ik eigenlijk nauwelijks aan Pinball toe.

    Ik heb nu wel een Windows tablet/hybrid, en het schijnt cross-buy te zijn, dus zal het vanmiddag/vanavond eens proberen of het goed draait en lekker speelt op de tablet.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar even gedownload. Ik wist niet dat hij gratis is. Altijd leuk voor tussendoor.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Op de tablet speelt het prima, maar wel de andere apps uitzetten. Speel het met regelmaat op reis op een iPad Pro.



    Yep,.. tafels kun je bij kopen, maar zijn op zich niet heel duur.
    Erg vermakelijk en zit vaak goed in elkaar. De gratis tafel Sorcere's Lair is erg vermakelijk!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klopt zag het net. Wel het idee dat de flipper wat laat reageren. Maar dat zal wel even wennen zijn.
    Ziet er leuk uit.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik speel het eigenlijk ook niet meer , maar dat komt omdat niemand in mijn friendslist het speelt en geen uitdaging meer heb

    voeg mij maar ook toe : schil1
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal je toevoegen maar ik weet niet of ik veel andere kasten erbij zal kopen. ;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol @Bidle . Jij hebt wel bizarre hoge score.

    Welke kasten zijn echt de moeite waard om aan te schaffen?
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt wel mee toch,... heb enkel alle tafels. Sommige moet ik echt een keer tijd voor nemen. Tot nu toe is het enkel vaak tussendoor even spelen. Dan neig je vaak toch naar dezelfde tafels. ;-)

    Welke ik allemaal echt leuk vind in willekeurige volgorde en uit het hoofd. Let wel dat sommige enkel in een pakket verkrijgbaar zijn.

    De 'standaard' tafels:
    - Sorcerer's lair,... gewoon lekker eenvoudig.
    - Tesla
    - Excalibur
    - Castle Storm
    - Pasha
    - Paranormal

    Marvel:
    - Spiderman
    - World War Hulk
    - Doctor Strange
    - Guardians of the Galaxy
    - Fear itself

    Diverse andere:
    - Nieuwe Aliens zien er goed, uit,... nog niet echt goed gespeeld
    - Star Wars Return of the Jedi
    - Plant vs Zombies
    - South Park
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks.. Ik ga eens even neuzen op youtube voor wat beelden erbij..
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is zeker een aanrader, krijg je iig een goed beeld. Zou enkel niet te lang naar een tafel kijken, zeker niet als je hem gaat aanschaffen. Vind het zelf juist leuk om ze zelf te ontdekken!

    Mocht je toch op een gegeven moment voor een high-score willen gaan dan kun je altijd naar de guides kijken. Zijn allemaal op het forum zelf terug te vinden en dan nog zie je niet precies wat er gebeurt,..... is, vind ik, leuker:

    http://forum.zenstudios.com/showthread.php?6624-Official-Pinball-Table-Guides
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kunt van elke kast toch een demo spelen als het goed is? ..belangrijkste vond ik altijd toen ik de game nog veel speelde dat een kast snel goed aanvoelde en duidelijke missies had.
    Speed Machine en Iron man blijven mijn favoriete kasten. _O_ Je hebt van die kasten waar maar geen snelheid in komt of dat je telkens bumpers raakt waarna je bal verdwijnt via een 'outerlane', die kasten was ik meestal snel zat.

    Vergeet ook niet dat je met je flippers niet alleen de bal in het spel kunt houden, maar ook bijv. de lampjes van je 'inlanes' kunt beïnvloeden (om kickbacks of een ball-saver te heractiveren) of een andere missies kunt selecteren. :thumbs: Zoek ook zo snel mogelijk op hoe je een extra-bal kunt verdienen...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ik hoor het al. Werk aan de winkel. Lol
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteren even gedownload op de W10 tablet, maar lijkt helaas geen cross-buy te zijn qua tafels. Ik was wel ingelogged met mijn Xbox account, maar alle tafels kostten gewoon geld (2,50$ ongeveer)
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    In de apple store kan ik het niet vinden in ieder geval.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Op de iPad en iPhone is het helaas allemaal redelijk verwarrend. Je kan tafels kopen in de standaard app, maar sommige ook als losse app. Zo kun je de tafels van Marvel, StarWars en the Walking Dead apart kopen. Erg vreemde beslissing,...
    Op de Mac is er gewoon één programma.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie helemaal geen pinbalL fx in de store..8)
     

Deel Deze Pagina