Net even gekeken voor je, maar voor de Mac,..om het makkelijk te maken,..... heet het spel "Zen Pinball 2" https://itunes.apple.com/nl/app/zen-pinball-2/id527953383?mt=12
Jammer dat er nog altijd niks qua cross buy geïmplenteerd is tussen Xbox One en Windows 10.. De vele tafels die ik op de One heb, zou ik op de PC nogmaals moeten kopen. Jammer joh!
Ja dat is idd minder,....maar wel bekend bij ze! Zo vind ik het zelf nog irritanter dat de high-scores niet mee gaan. Ergens ook wel weer een uitdaging, maar toch,...
Dank je. Ik heb hem. Logisch dat ik hem niet kon vinden met een andere naam is het lastig zoeken.. Draait prima op mijn ipad air 2..
Ja echt stom van ze,... sowieso doen ze een paar dingen niet handig in mijn beleving. Gelukkig zijn de tafels en de gameplay wel dik in orde! Gisteren even bezig geweest met de eerste tafel van Aliens en die is ook weer echt super. Qua graphics, maar ook de missies! Elke keer als ik dit spel speel denk ik er weer over om een echte flipperkast aan te schaffen.
Heb vandaag toevallig de star wars collectie gekocht. Wel voor op mijn Ipad maar het was in de aanbieding.
Ik heb toevallig vanmorgen de Marvel pack met oa Spiderman gekocht en gelijk @Bidle zijn highscore gebroken
Ooooh, dat mag niet!!! Spiderman is een gave tafel. Heb ik echt kapot gespeeld enkel niet op de X1. Gelijk na het lezen weer eens opgestart op de X1. Zag je score er niet tussen staan, maar wellicht mag je weer aan de bak.
Die van de nieuwe film volgens mij. Redelijk nieuw, maybe nog 2016, en bestond uit 2 tafels. Die andere SW-pack had ik namelijk al eens in een aanbieding gekocht.
Nou zeg, net even de boel gedownload. Opstarten, krijg ik de vraag in 3D of 2D spelen. Euhh 3D graag. ziet er echt wel leuk uit in 3D. Geinig zeg. Wist helemaal niet dat deze game in 3D te spelen is.
Gewoon alle tafels. De hele game is in 3D te spelen. Zodra ik de game start staat er dat er een 3D device is gevonden en of ik over wil schakelen naar 3D. Jups doe maar, bril op en genieten maar. Ziet er gewoon erg goed uit in 3D.
Ik heb ook een 3d TV maar nog nooit geprobeerd. Brilletje zit nog in de verpakking. Als ik weer terug ben zal ik het eens proberen.