1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinnacle studio 15 instellingen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iggyx360, 12 dec 2012.

  1. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    heey iedereen,

    Ik heb een tijdje geleden fraps gekocht en wilde de filmpjes die ik maak monteren met pinnacle studio 15. Dit omdat ik een spel (FTL , fater than light) probeerde op te nemen voor een vriend. Nu heb ik een probleem.

    Als ik de filmpstukjes heb gemonteerd en ik ben klaar met renderen, dan zien met filmpjes eruit als een gesmolten ijsbeer in de Sahara. Het ziet er in ieder geval niet uit als hd.

    Als ik de scene's bekijk voordat het pinnacle in is gegaan ziet het er gewoon nog hd uit. Zelfs in het edit deel (dus nog voor het renderen).

    Het probleem is dus dat ik niet weet weet hoe ik mn pinnacle studio moet instellen om mn filmpjes HD te laten.

    Ik weet niet of het handige informatie is, dus ik het zet het er alsnog maar even bij :

    m'n monitor waar ik mn spellen op speel is 1920 x 1080 , 60hz
    m'n "side" monitor is 1440 x 770 , 60hz
    ik heb de filmpjes opgenomen met 40 FPS

    Wie oh wie kan mij helpen?

    alvast bedankt,

    iggyx360
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Pinnacle Studio heb ik geen ervaring, maar heb je Sony Vegas al eens overwogen. Dat is namelijk een stuk beter programma voor wat jij wil en daar zou ik jou uitgebreid mee kunnen helpen.
     

Deel Deze Pagina