1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 27 mei 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.119
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Hmm, grootvader Jack Sparrow? Misschien een broer of een neef in die trand? ;):9 Zou vet zijn als er totaal onverwachte plotwending komt die een duw richting de films zou geven. Plot kan dan wel origineel zijn, maar die laatste duw kan ook het wowwwwwwwwwww effect geven. ;)O-)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet teveel Dulle anders laadt me pagina niet meer. :+
    Maar ik hoop eigenlijk op wat gameplay, het eerste deel was makkelijk maar ik vond het best wel leuk om te spelen.
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was een aantal jaren geleden ook een POTC game die niet op de film gebaseerd is.. die heb ik nog aardig veel gespeeld :9
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :'-( Wrijf het er maar in dat ze niet meer laten zien.

    Verbaasd me dat ze geen trailertje hebben laten zien. Stomme E3
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou wel een keer een piraten spel willen hebben met beetje hetzelfde als corsairs, wat een top spel vond ik dat vroeger. En toen vond ik het ook nog redelijk lastig maar was ook pas 8 natuurlijk :)

    Lekker varen je eigen vloot bouwen/kapen, beetje steden plunderen veroveren en king of the sea zijn.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Armada of the Damned Is All About Choices

    [​IMG]
    I briefly sat down with Alex Peters, Propaganda's game director for Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned, who stressed the importance of choice in Disney's upcoming action role-playing game.

    The game is an action RPG on an epic scale. How epic? Alex name checks games like Oblivion, Dragon Age, and Fable, saying that Armada of the Damned definitely fell on that end of the scale, through not quite as action-oriented as Lionhead's game. The game of course features a great deal of sea combat as well, allowing the player to sail from island to island, building their crew and taking on other ships in dynamic combat. It all comes down to choices.

    It's fundamentally about choices. The choices you make and decisions you take change the direction the story is going...the outcome of the story, your character. You can be the pirate you want to be...you can do something else...create your own adventure. It affects the world around you; the economy and the way people react to you.​

    While there wasn't much more to show other than a trailer they've not ready to release and these screens, Propaganda's enthusiasm for the project is certainly heartening. The Pirates of the Caribbean is a very intriguing IP, and with the game set fifteen years before the first movie they won't have to worry about rushing the title to coincide with a movie release.

    They've still got a good year and a half worth of work ahead of them, so check out the first screenshots, and we'll wait until we see some game play before we condemn the game to Davy Jones' locker.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Piraten: ☑
    Open wereld: ☑
    RPG: ☑
    Episch: ☑
    Niet gebonden aan een film: ☑
    Mooie, niet bruine, graphics: ☑
     
  8. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm moet wel leuk zijn als je een open wereld hebt en kunt varen naar waar je maar wilt! Tziet er goed uit!
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus? :+
    Ga je PotC nu afschrijven na 1 crappy game van hun?

    Iedere developer moet toch ergens beginnen. Zelfs de grootste studios zullen ooit wel eens een misser hebben gehad.

    Het concept vind ik te leuk om pessimistisch te gaan doen. :p
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je eigen interpretatie Dulle, ik was net nog aan het eten toen ik die link poste en kon niet alles typen, en wou eigenlijk vragen hoe turok voor deze gen werdt ontvangen...

    PotC ziet er leuk uit tot dusver.. beetje zoals ik mijn games het liefst heb.. a la fable, of nog beter, oblivion.
    Een open wereld, lekker verkennen, eilanden vinden en verkennen, de piraat uithangen (ik hoop ook dat je andere schepen kunt kapen/leegroven) en een upgrade systeem zoals in een RPG... tot dusver veelbelovend.

    Nu eens kijken hoe turok het heeft gedaan.

    Edit: Turok doet het prima qua reviews.. allemaal rond de 7.0, 7.5.. en dat is dan een game gebaseerd op een oudere franchise die toen erg vernieuwend was, beloofd veel voor deze game wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, dat was dus niet duidelijk aan de hand van je post. ;)
    Maak dan eerst je post af. :+

    Turok werd dus niet zo goed ontvangen. Door een hoop critics niet, en door mij niet.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een link naar de enige andere game die deze ontwikkelaar ook heeft gemaakt.. vroeg of laat gaan mensen daar naar kijken.
    en nogmaals het is maar hoe je het ziet.. ik post de link en jij ziet het meteen alsof ik deze game wil afkraken d.m.v. die link te posten.

    maar nogmaals.. hij krijg alleen maar zevens en soms net wat eronder, en net wat erboven.. ik weet dan niet wie de "critics" zijn die hem slecht hebben gevonden maar ik heb op ign en gamespot gekeken, plus wat het gemiddelde was van 63 reviews, en dat was een 6,9.

    http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/turok#critics

    Niet slecht dus.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    6.9 vind ik matig=niet goed ontvangen.Vind ik.
    Zelf vond ik de demo ook niet goed. En de reacties van andere mensen bevestigden dat.
    Al moet ik zeggen dat ie in mijn herinnering slechter was ontvangen, maar misschien is die herinnering gekleurd door mijn eigen mening.

    En natuurlijk denk ik dat je de game wilt afkraken als je alleen maar een link naar hun vorige niet al te goede game plaats.
    Alsof je wilt zeggen 'kijk wat ze nog meer hebben gemaakt, dat belooft niet veel goeds.

    Als je post nog niet af is moet je het ook niet plaatsen lijkt me, voorkom je dit soort misverstanden. ;)
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    http://www.gamespot.com/xbox/rpg/piratesofthecaribbean/images/0/1/?tag=thumbs_below;thumb;1

    waarom kent niemand dat geniale en geweldige spel?
    had ook niks met de films te maken, behalve datje de black pearl tegenkomt.

    open wereld + burgeroorlog + RPG en ranking systeem + goeie combat + Boten upgraden + stormen, tornado's, aanvallen van piraten en oorlog met de fransen + systeem met koop/verkoop in goederen = geweldig.
    maar niemand die dit kende?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk kennen veel mensen dit wel , het is een rpg van Bethesda :) Toen die game aangekondigd werd gingen alle liefhebbers van Morrowind op de xbox uit hun dak :D
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet ingame volgens mij! :eek: Vind het maar vreemd(e) screenshot(s). Ben benieuwd naar wat bewegende beelden.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Too good to be true screenshot.
    Maar waarom is het verder vreemd?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Check dit dan. Wat is het nou? Cell-shaded, half cell-shaded of nog een vroege low-res screenshot? En deze concept art vind ik ook gewoon vreemd, qua stijl. Vreemd spel dit. :+
     

Deel Deze Pagina