Ik ben ook al met vrienden aan het kijken wanneer ik naar de film kan. Maar Robbertos, waarop heb je bij kazaa gezocht voor de muziek? Pirates of the Caribbean?
jah daar kun je de hele cd downen, maar meot wel zeggen weet niet hoe t gaat klinken. Bedoel te zeggen bij de film als achtergrond muziek erg mooi, maar weet niet hoe t dus normaal is.
wij gaan denk ik maandag naar die film, zie er naar uit. laat ff weten hoe de muziek van kazaa is, down ik hem ook.
paar dingen gehoord, zijn echt wel mooi, echt z'n film muziek, maar je moet er van houden. Tis in ieder geval zeker dat de muziek mooier is nadat je de film hebt gezien, denk ik zo.
gewoon zoeken op Pirates of the Caribbean bij Audio vind je de hele cd, ik heb de gene gepakt waar alle nummers voor staan, 1 t/m 15 geloof ik
aaargh waarom is de xbox versie ineens zo uitgesteld? ach vanavond maar naar de film die niks met het spel zelf heeft te maken
De film en het spel hebben toch niks met elkaar te maken? Het is gewoon stom toeval dat dit spel tegelijkertijd met de film uitkomt(of taktiek).
tis zeker geen stom toeval, maar meer dan de naam heeft het spel niks met de film te maken. (kunnen hooguit een aantal kleine verwijzingen in zitten)
ik heb BTW een vermoeden waarom de xbox versie uitgesteld is. Sinds kort lees ik namelijk dat er een ps2 versie aangekondigt is. Misschien dat dit een reden ken zijn van uitstel. Ik doe maar een gok.