Het wordt steeds erger, bijna alle toppers op de xbox komen uiteindelijk ook op de andere consoles. Waarom moeten mensen eigenlijk nog een xbox kopen als de spellen ook op andere consoles uitkomen? What's next? Fable op de PS2
Volgens mij gebeurd het andersom ook steeds meer. Ken me vergissen. En je koopt een xbox omdat alle spellen daar er veel beter uitzien en je altijd surround sound hebt.
ze hebben al 3 keer gezecht van ja, dus het zal wel dan. Verder wil ik ook niks van het verhaal etc. weten, dus wil je dat neer zetten, zet dan eerst **********SPOILER ALERT********** aantal enters
Wat nou overhypt: je hoort er zowat niks van, maar af en toe een trailertje. Hoe ken dat nu overhypt zijn?!?!?!?!
Die film is totaal overhyped (wat ie zegt), enorm veel reclame's de hele tijd ... toch lijkt het me wel geinige film
IMO worden films de laatste tijd alleen maar gehyped, het is gewoon niet meer tegen te houden en het hoort er een gewoon beetje bij. Het vervelende is meestal wel dat je door die reclame's meestal zowat al de hele film hebt gezien.