10 x zo slecht is verkeerd, tis anders, en dat accepteren jullie niet. Dat is het problee,. Het is gewoon een feit dat je die 2 spellen niet kunt vergelijken. Je kunt wel van de paden af. Ik ben ik hbe een dungeon gevonden en daar ook een mooie schat in gevonden.
Ok ga met je mee Urty, niet dat ik de rest wil dwars zitten of what ever, this namelijk gewoon allemaal een mening.
misschien dat hij het bij iemand gespeeld heeft. En wat nou als je me niet gelooft, ik heb het spel toch zelf man.
ehm okee dan moet je ff die aller laatste regel van je weg halen moet nog binenn komen ...... toch...??
Ik zie net dat de game op gcshop.nl maar 36 euro kost. Misschien toch maar halen dan. En ja, dit betekend dat de Xbox versie al uit is.
Ik heb ook morrowind op allebei, maar ik had 'm eerst voor de xbox en ik wou toch de uitbreidingen en mooiere grapichs. Dat begrijp ik wel maar om nou een spel wat je op de pc hebt, nog op de xbox te kopen, dat snap ik niet helemaal.
Voor de surround sound, relaxtere houding en groter beeld. En het heeft niks met geld teveel te maken, door redenen die ik hier op het forum niet ken noemen.
Er wordt hier en daar op het web vermeld dat Pirates of the Carribean inmiddels verkrijgbaar zou zijn (dimensionplus e.d.)... Is er al iemand die het spel heeft kunnen scoren vandaag in de PAL-versie?
IK HEB EM!!!!!!! futurezone in rotterdam.....hijs vet mooi!!!!!!! jammer van de lange laadtijden en wel weer lang teksten lezen...mja...de actie is er !!! en hijs mooi!