Hallo, vraagje ik heb een probleem met dit spel, als ik in het spel op de knop B druk komt er een menu tevoorschijn, maar als ik daar dan een keuze maak en op A druk, dan blijf ik in dat menu hangen. dan moet ik 2 keer op B drukken om er uit te komen. dus ik zit wel en laag dieper, maar hou gewoon hetzelfde scherm voor mijn neus. zijn er meer mensen die hier last van hebben en een oplossing weten? alvast bedankt.
Jep. Dat hij blijft hangen in dat menu scherm is bij mij ook gebeurt. Ik heb het 'opgelost' door opnieuw mijn savegame te laden. Volgens mij is het zinvol op heel vaak te saven.
Jammer genoeg is het opnieuw laden van de savegame niet genoeg dat heb ik al geprobeerd, heb net ook alles verwijderd. wou ok niet werken. beetje erg jammer allemaal. Als iemand nog ideeen heeft... graag.
Ik heb hem ook gehaald,maar wat vertraagt ie met elke beweging die ik maak heeft iemand anders daar ook last van.
Zou sinds gisteren uit moeten zijn. Iemand die hem al heeft... ? Heb verdeelde meningen over dit spel (gehoord). Zou graag enkele reacties van de hopelijk-gelukkige owners horen alvorens hem zelf aan te schaffen...
Hij ligt ook hier bij de music store voor 44,95. 4 weken gelden wilde ik het spel ook heel erg graag hebben, maar nu heb ik live en ik denk niet dat ik dan echt veel aan dit spel toe ga komen...
Sow maar echt een stoere game man, vooral het varen vind ik vet. Gewoon manual he niet op die kaart daar is niks aan. Grapichs zijn echt goed vooral de zee man tering wat ziet dat er mooi uit als je vaart. Maar gewoon varen over zee dat duurt wel ff zeg, zeker 10 minuten ofzo als je naar een eiland wil varen.
ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg naar de kaart van de game. Die kun je hier in verschillende groottes
Is dit spel echt leuk? Is het niet zo dat je een paar uur gespeeld heb en denkt.....was dat nou alles?
Nog even voor de mensen die ook last hebben van het menu dat vastzit. Nadat 2 keer alles van het spel via het xbox menu verwijderd heb doet die het nu helemaal goed. En ja het is zeker wel een vet spel, het hele weekend er ermee gespeeld en der is geen moment van verveling bij mij opgekomen.