1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ik wil meer aktie :) in RPG.................................................. maar gladius lijkt mee ook totaal niks :confused:
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond morrowind echt niks na een paar uur spelen m al omgeruild in de winkel. Maar deze game lijkt me wel heel leuk, want dit is toch meer mijn stijl. Want ik vond Morrowind ook z'n trieste wereld hebben, alles zo grauw. Ook zie ik bij Fable dat de wereld of juist heel fleurig is of juist heel eng(donker). En Morrowind zit daar tussen in, daar houwdttd ik niet zo van. Maar nog een keer, het lijkt me een vet spel, PotC
     
  3. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je morrowind maar een paar uur hebt gespeeld kan je weinig zeggen over de wereld imo..
    Ik ben nu een maand bezig met morrowind en ik moet steeds zeker de helft van het eiland ontdekken. Je moet morrowind ook wat tijd gunnen in het begin kan het erg saai en niet uitdagend zijn maar op een gegeven moment grijpt het spel je. Dus gewoon weer terughalen uit die winkel robbertos;)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  4. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de wereld hierbij ook zo grooT>?
     
  5. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het neit weten, maar ik hoop van wel
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    ik had gelezen dat de wereld zelfs groter was, maar ja, het zal wel heel veel zee betreffen...
     
  7. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    op tothegame.com staat dat bij UK-release 15 augustus. komt mooi uit dan kan ik hem mooi voor mijn verjaardag vragen :D
     
  8. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 13 jaarig :) krijg toch wel wat intesse in dit spel vooral omdat ik dan lekker lang mee bezig kan zijn.
     
  9. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    IGN heeft een recensie:

    The combat on the high seas and the essence of the fact that this is a pirate RPG really help redeem Pirates of the Caribbean and all of its problems. Any other game with this many technical issues would be buried and forgotten about. But for role playing Xbox owners, there's a little bit of treasure here worth finding. Setting sail with your own fleet of ships armed to the teeth and loaded with contraband while looking to board and loot Her Majesty's finest is satisfying here. Slowly walking around town to talk to hundreds of people who rarely have new info to offer is not so satisfying.
    If you're looking at this as fan of the movie or of Johnnie Depp, then go ahead and skip PotC. If you've been jonesing for a traditional RPG since Morrowind came out, adjust your expectations for this pirate game and give it a shot.

    Presentation
    Has nothing to do with the movie and the other pirate-elements barely suffice. In game menus can be a bit frustrating too. 6.0

    Graphics
    Too many technical issues to overlook in the third person perspective, but the ships, waves and weather are outstanding. 7.0

    Sound
    No ahoys or bottles of rum can be heard here but the music makes you want to buckle your swash at least. 6.0

    Gameplay
    It's got the heavy management and stats you want in an RPG and the ship to ship combat is a blast. Too bad the swordfighting is so bad. 7.0

    Lasting Appeal
    They'll be calling you Graybeard the Gamer by the time you're finish with this one. 8.0

    OVERALL SCORE (not an average) 7.5
    -------

    Hmm, niet echt 100% geweldig dus. FF wat meer reviews afwachten.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gamesdomain review :

    3.5 out of 5
     
  11. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: zie je nou ...
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zou ik eigenlijk niet weten wat ik er van moet denken. Toch maar ff checken dat spel denk ik.
     
  13. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    dat heb ik nou ook...
    Ik denk dat het een spel is dat je de tijd moet gunnen, en wat energie in moet stoppen. Niet gelijk afhaken bij frustraties als wat gestotter in de framerate en de eerste keer battles verliezen.
    Net als morrowind: het wordt pas echt leuk als je de physics van het spel een beetje doorkijgt.
     
  14. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit een geweldig spel is. Inderdaad in het verlengde van morrowind. De vrijheid op de zee en die gevechten spreken me zeker aan!
     
  15. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets is er nog niet op de xbox, behalve Pirates The Legend of Black Kat. En die is nergens te vinden....duzzzz
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat al de punten waarop ze het spel afkraken mee te leven valt. Want al die - punten + nog meer -punten zaten ook in seadogs 1 en dat vond ik het op 2 na beste spel ooit (voor mij)

    Ik ga hem gewoon halen, want het filmpje die ik gezien heb gaf mij gewoon weer de ultime seadogs sfeer terug, ik ben zo blij_O_

    wat Pirates The Legend of Black Kat betreft, ik heb hem gespeeld, is een dood simpele (moet er van houden0 hack en slash game.
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net op gamefaqs dat de UK release bugs vrij word,dat is goed nieuws.:D
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Kep eindelijk ff tijd gehad om de revieuw te lezen bij ign. om eerlijk te zijn ben ik pas halverwege, maar ik moest ff mijn vreugde delen met jullie.

    In seadogs 1 hadden ze namelijk een zelf bedachte archipello en dat zouden ze in seadogs 2 ook doen. Het leuke hiervan was dat ze dit keer de nederlanderes zouden toevoegen. De characters die toen bekend waren en de NL eilanden hadden wel grapige details en ik verheugde me erop het in het spel te zien. Toen kwam dus de verandering, en ik was bang dat ik NL wel gedag kon zeggen. Er is op de site ook een kaartje verschenen en daar stonden alleen maar engelse namen op (wat ik ook nep vind), wat het leuke aan seadogs was dat de franse eilanden franse namen hadden, de spaanse spaanse en de piraten piraten namen haddnen. Ook spraken ze allemaal met een eigen accent.

    na het lezen van de revieuw:




    ben ik erg blij te lezen dat je toch nog de nederlanders ken joinen en ben benieuwd wat er van de details overgebleven is.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een reply uit mijn tread.

    Deze hijs gesloten omdat er al meer van waren:confused: ik had gezocht maar er was niks gevonden, vaag.
    Maar affein, kijk ff mijn tread (hijs mooi:'-( ) en dan gaan we hier verder.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    deze thread is veel beter.:9 POTC gaat rulen :+
     

Deel Deze Pagina