Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

1. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik heb nu 2 schepen een lugger een een sloop maar welke moet ik houden? of alletwee? want de 1 is sneller en wendbaarder maar de andere kan meer vracht en kannonnen vervoeren? dilemma8)

2. Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar ik hoor net dat PotC een 3,5 van de PU krijgt... Dit vind ik zware bullshit, dan moet je de game toch echt niet goed gespeeld hebben en geen smaak hebben, wat vinden jullie van dit cijfer?!

3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan echt neit, of het moet weer discriminatie zijn van de Xbox. Maar deze game is gewoon een echte dikke 8 waard echt waar, want vertel mij eens wat slecht is aan deze game

4. Het is imo idd minimaal een 8 waard... er zijn een paar kleine nadelen: Paar bugs (minder dan ik had gedacht) en iets minder interactief maar daar valt zeker over heen te zien en dat maakt deze game toch speciaal hoor :D

5. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die 3,5 ook erg vreemd....ik had een 6 of een 7 verwacht.

Maar jah het is de PU he!

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Over het algemeen hoor/lees ik negatieve(re) reacties van reviews & positieve(re) reacties van mensen die het spel hebben over Pirates of the Caribbean. Ben zelf erg geinteresseerd gewoon omdat ik de film wel goed vond en het spel(concept) me wel aanspreekt maar ben er nog steeds niet uit. Heb gehoord over allerlei bugs die het spel irritant maken (bij morrorwind heb je dat ook en stoort me niet erg [rpg-fan:)] ) Maar valt dat nogal mee of is het inderdaad een irritant probleem waar je niet over kan zien bij dit spel??

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    bugs??? nog niks van gemerkt

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal voor de zware gaan, ken je meer handelen en je bent sterker, manuvreerbaarder zijn is een minder groot voordeel.

9. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    inde pu krijgt de game een 4,5 d8 ik.

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Meer verdient het niet. 8)

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    een 4.5 vind ik persoonlijk eigenlijk nog hoog, de AI is niet bijster slim, de graphics vallen tegen, de gevechten op zee zijn onduidelijk, verder is het geheel nogal onduidelijk en heeft het niet echt een soort doel.
    Jammer dat het qua naam verbonden is aan de film.

12. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oftewel het is gewoon bagger en het verdient nog geen eens een 4.5

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    eerder een 3. 8)

14. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Sjonge jonge PSVPSV aan je naam zie ik al dat je geen verstand heb maar die loze opmerkingen van jou zitten we echt niet op te wachten....

Even over POTC ik vind het echt een geweldig spel, hij is onwijs mooi en er zitten leuke opdrachten in. De zeegevechten zijn echt niet onduidelijk vind ik. Alleen de bugs, bij mij is het echt zo erg dat ik daarom het spel nu wegdoe ik vind het onspeelbaar door alle bugs.

Ik ga morgen bellen met Ubisoft om te vragen of ze er iets aan doen, ik ben benieuwd welk antwoord ik krijg. Dat zal ik hier wel posten.

15. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog geen bugs tegen gekomen!

maar ik zit vast..

ik hoop dat iemand verder is als ik!

ik heb de papieren gegeven aan de priester in de kerk ( die gestolen waren,en als ik ze terug bracht mocht ik de libary in )

nu moet ik naar Oxbay...maar wat moet ik daar?

16. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb nu een deal, en zit al voor trots te wachten tot het exemplaar van POTC binnenkomt.

Ze zeiden ook altijd dat Morrowind barstte van de bugs (net zo veel als een vliegenraam) maar ik heb er nooit en dan echt nooit een gezien heb in al die tijden dat ik het spel gespeeld heb...

Ik heb er volle vertrouwen in dat deze game mij zal plezieren:9

17. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Laat jij graag die loze opmerkingen thuis.:+
    Ik zeg wat ik vind en ik vind het een heel slecht spel dat gewoon een 3 verdient.|:-
    En we zitten hier in de potc thread dus je hoeft niet over PSV te zeiken. Dus hou die irritante opmerkingen (want dat zijn het) achterwege.:+

18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat erom dat we hier graag een onderbouwing van je mening zien en niet alleen die opmerking van jou als "slecht" en "niet meer dan een 3 waard" geef dan aan waarom het zo slecht is dan hebben anderen er ook iets aan snap je.

19. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
  20. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, dit kan wat meer on-topic...

als voorbeeld, geef een opmerking van mijn verhaaltje:

:+

Deel Deze Pagina