1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

1. rickpatat

rickpatat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gek, waar vind je iemand die dat doet? :D

2. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ben nu al op dat eiland.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon bij de winkel waar ik hem gekocht had :)

4. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0

Ze begrijpen het probleem denk ook wel..hoe ken jij nou weten dat het spel op het einde ( halverwege ) die bug zou gebruiken!

hopelijk gaan ze niet zeiken over een bon!
    denk het niet want de bon is toch na 24 uur niet meer geldig..maar die gast zij ook "donderdag ben ik er,dan moet je maar ff langskomen"

5. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 bug gehad, nouja ik weet niet of het er een was..
    namelijk:

Ik had zo'n kist voor zo'n barman en zijn tavern werd bewaakt door 2 vervloekte piraten, en die wilde de kist. Ik ging er voor vechten maar natuurlijk konden ze niet dood en ik gaf uiteindelijk de kist..Toen begon een van mijn mannen te schieten op de wegrennende piraten en de plaatselijke wachter vielen hem aan..
    Ik dus gouw de tavern in..En ik kijk naar de bar, en dan die ik 3 mannetjes met hun handen bij hun hoofd raar rond zwieren..En ik wilde weg en dat kon niet, deur op slot...
    En ik had na langetijd niet gesaved, kon ik die hele ontsnap missie over doen:mad:

En ik heb een vraag:
    Zijn er oneindig officiers bij die taverne want er zijn er al 3 dood bij mij en 1 schip gezonken...

EDIT/ ik ben trouwens net nog de Black Pearl tegen gekomen, hij dreef zo tussen mijn boten door:confused: , deed me niks..

Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  6. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    das idd een bug..en de "black Pearl"doet je niks...later hoor je in het spel.

als je de Black Pearl bent tegengekomen,ben je verdoemd!
    ik durf te wedden dat je hem later weer tegenkomt..als "eindbaas"zal ik maar zeggen..wist trouwens niet dat een schip zo hard gaat zonder zeilen!

vind het trouwens wel klote dat ik hem morgen ga inruilen!
    vind het een erg leuk spel..hopelijk hebben ze nog een copie liggen!!..dan neem ik die mee kijken wat die doet!
    en als ze die niet hebben..dan is het..vaarwel POTC:'-(

Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  7. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb een vraag:
    Zijn er oneindig officiers bij die taverne? want er zijn er al 3 dood bij mij en 1 schip gezonken...

8. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn oneindig officieren..good luck!

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Xbm geeft ook maar een 6je aan het spel, snap er niks van. Heb ik dan een ander spel ofzo?? Ik heb nog nooit last gehad van bugs, ja een keer viel ik door een muur toen ik dood was, maar that's it

10. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dikke leak in de map dus whahaha slecht mja ik vind het een saai spel

Deel Deze Pagina