1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Halen ze de bugs uit de UK versie? Dat wil dus zeggen dat wij een betere versie krijgen dan die amerikanen... Beter dan!

    Want de reviews zijn dus gebaseerd op de amerikaanse versie, of heb ik het nu verkeerd?
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    logisch, anders was die andere versie al wel uit he :+
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je daar mijn tread mee of deze. Deze is dus echt niet beter. Heb jij niet goed gekeken.

    Maarre, idd, PotC gaat rule.
    Weet iemand of je hier ook een bioskaartje krijgt bij het spel.
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread bestaat al ietsje langer daarom kozen ze om mijn thread te laten staan en dat vind ik rechtvaardig. Maar je kunt hier nog alles kwijt hoor wat op jou thread staat.
     
  5. Oeh, dit lijkt me een heerlijk spel, ergens had ik vernomen dat ie al 8 augustus hier zou zijn, weet iemand of dit gerucht waar is?
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt 22 augustus.:D
     
  7. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook manual zijlen dat is helemaal stoer
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat lijkt me ook wel uber vet
     
  9. Oh, jammer dat ie zo laat komt... maarja, dan heb ik iig zeker het geld bij elkaar... en dat manual zeilen lijkt me ook gruwel :D
     
  10. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat dat manueel zeilen inhouden? Gewoon de boot besturen, of echt met het zeil in de weer:)? Kan je tijdens het varen ook door je eigen schip heenlopen?
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat weet ik, en ik gaat ook zeker mijn tread hioer in verwerken, hbe er alleen nog geen tijd voor gehad, komt eraan.

    Dat manual zeilen is toch gewoon dat je de zeilen uit/battel/in stand hebt staan?

    En ja, je kne over je schip lopen, alleen zie je dan geen manschappen meer.
     
  12. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat dat varen in zijn werk? Moet je echt van eiland naar eiland varen kijkend naar je kaart? Of is het varen veel simpeler uitgewerkt?
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kje kent het in real time doen, maar je hebt een (3D) kaart waar je kne zeggen waar je heen wilt en dan vaart ie er versnelt heen.

    Op deze kaart zie je dan ook wat er allemaal om je heen gebeurd: Stormen, voorbij varende allies, in de buurt komende baddies etc.
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ten eerste een vraag: op xbw zeggen jullie(crew) de hele tijd dat deze game 8aug. komt, maar op to the game staat hij voor 29 aug (pc voor 14 aug); waar halen jullie deze datum vaandaan?

    Ten 2e: Jullie weten als het goed is inmiddels dat PotC eigenlijk Seadogs 2 is. Ik was een groot fan van Seadogs, mooi lang verhaal, alle vrijheid (om van verhaal af te gaan) gewoon GEWELDIG. ik vind het 1 van de beste spellen ooit (staat 2e op mijn lijstje) Toen seadogs 2 werd aangekondicht werd eerst gezecht dat je uit 2 characters kon kiezen (man of vrouw) en die elk een ander verhaal hadden (die elkaar dan kruizen etc.). Toen kwam het gerucht Dat je je eigen character kon maken, en dat zou nog cooler zijn. Nu weet ik eigenlijk niet meer wat het gewoorden is. Ken BTW het verhaal van PotC (film en/of game) totaal niet

    Paar screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    en De officiële website waar ook een kaart te vinden is.

    Ik vind het wel jammer dat de namen van de eilanden allemaal engels zijn, daar er in deel 1 de franse eilanden franse namen hadden en de spaanse spaanse namen etc.


    edit: Ik weet het verhaal van het spel BTW wel, weet niet of dat hetzelfde is als van de film eigenlijk:
    Franse plegen een invasie op de engels kolonie waardoor de engelse moeten vluchten. In het hoofdverhaal mot voor de engelsen de fransen gaan spioneren, en zo verwikkel je in een ingewikkel verhaal voor verraad en macht lust.


    (begin van mijn thread)
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Eum Quote urty:

    Of tewel, het is geen film game, het is een goed spel met een naam van de film (voor nog betere verkopen)

    En idd, het is jammer dat hij dicht bij kotor gereleased word.
    Het rare is alleen dat de een zecht 8 Aug, de ander 14 aug en weer andere 28 aug

    Ik gaat hem iig wel kope, wel eens waar voor PC, en weet gewoon dat dit een topper word. Dit omdat Seadogs ook een topper was (die zowat niemand hier kent, maar in amerika een grote hit was)

    BTW, het is ook van dezelfde makers als die Morrowind hebben gemaakt he, dus ken het geen slecht spel/verhaal (RPG) zijn.

    Wat bugs betreft, als je daar over leest wil dat zeggen dat ze van de bugs afweten en ze die dus fixen voor de euopese versie.
    Mij boeit dat niet echt, aangezien ik de pc versie koop.

    (ook deel uit mijn tread dat ik hier ff wilde posten)
     
  16. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Urty!

    Nog een paar vraagjes om mezelf echt te overtuigen dit spel te gaan kopen..

    Begin je met een klein schip en naarmate je verder komt kan je grotere schepen kopen?

    Hoe vaar je de haven in/Hoe parkeer je je schip? En kan je gewoon midden op zee van je schip af springen?:)

    Hoe is de overgang uitgewerkt van het lopen naar het varen? Ik bedoel om weer te gaan varen moet je dan echt je schip op en naar het stuur toe lopen bij wijze van spreken of is er een menu waar je kan kiezen dat je automatisch weer in je schip zit?

    Bedankt!
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook 1 van de leuke reacties
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken deze vragen alleen beantwoorden door mijn ervaring van
    Seadogs 1, daar ze heel weinig info over PotC los laten. En PotC is toch eigenlijk seadoogs2 en dat zou Seadogs 1 woorden met alles erin wat iedereen nog miste. Nou, komt nu mijn antwoord:

    Kwa schepen weet ik zeker (in intervieuw gelezen): Er zijn 7 classen schepen, waarvan class 7 de kleinse zijn en class 1 echt heeeele groote (weet ik uit ervaring). je begint natuurlijk met een class 7 die je upgrade totdat het niet meer verder ken. Daarna (als je genoeg geld hebt) koop je ene claas 6 of zelfs 5 als het ken. Het leuke is alleen dat je niet gelijk door kunt sparen voor een class 1, omdat je skills dat ook aan moeten kunnen. dus je krijgt zoinzo van elke class 1 schip, waar je soms een class over ken slaan.
    Ook mooi is dat als je met een lagere class een hogere class schip laat zinken, meer experiance krijgt als andersom. Het kan dus belonend zijn om bij een klein schip te blijven.

    Bij seadogs 1 voer je de haven in en krijg je op een gegeven moment een actie icoontje, je kon dan wel verder varen en acht dokken maar dat heeft weinig nu, als je dat actie icoontje gebruikte dan kreeg je een laadscherm (nogmaals, ik weet niet of dat bij PotC ook zo is) en kwam je in een stadje. Waar je meestal niet veel meer kon dan een bar, scheepsyard, handelaar, burgemeester kon bezoeken. deze winkels waren er soms niet omdat het eiland kleiner was. het nadeel toen was dat je niet uit de stad kon, en dat ken nu dus wel. Op de boot stappne ging precies hetzelfd, dmv het actie icoontje. Alleen toen kon je ook nooit de haven zien, en dat ken nu dus wel, dus weet ik niet of het nog met actie ioontjes gaat. ik ga ervanuit van wel.

    wb je laatste vraag, dit ging dus dmv laadschermen helaas.


    p.s. als het moeilijk te lezen is zeg het dan, dan maak ik het wat duidelijker.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop niet dat die naam te veel van het spel verkloot heeft.
    Dat bedoel ik in dem manier om het voor een ruimer publiek toegankelijk te maken zeg maar.
    Dat zou zuigen, zo hebben ze burnout 2 ook verpest

    en owja, Disney mot er ook niet te veek mee bemoeien.:+

    (weer uit mijn tread)
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan nog blijft het een filmgame.
    Als EA hun lord of the rings game "Jan krijgt stippen op zijn bil" noemt dan is het geen filmgame.

    Dus omdat die gasten de game nu pirates of the carabean noemen is het gewoon een filmgame. Misschien wel 1 die los staat van de film. Maar het blijft door de titel gewoon een film game.
    Ik moet het iig nog afwachten.
    Ik vondt namelijk morrowind ook niet zo leuk omdat je duizende dingen moest gaan lezen. Dus ik hoop dat ze dat uit deze game een beetje weg hebben gelaten.

    En piraten kunnen trouwends helemaal niet lezen, dus als je in de
    game ook maar 1 boek moet lezen is dat gelijk de eerste bug die ik heb gespot. :+

    Eerste cijfers zijn trouwends binnen. Op ign krijg deze game een 7.5 en een 7.0 voor de gameplay.
    ik denk dat ik dan liever voor KoTOR gaat. Want die krijg een 9.5.


    ( is een "ik start een discussie" post van Cyber-Ninja
    in mijn tread, misschine wel leuk om er hier op in te gaan)



    Ik ben het hier dus NIET mee eens
     

Deel Deze Pagina