Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg, ik heb hem begrepen:). Ik kan niet wachten om dit "spel" aan te schaffen! Tot die tijd ben ik nog wel even zoet met Morrowind (Waar ik overigens ook al weer 2 maanden mee bezig ben).

    POTC: Augustus?
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Kep eindelijk ff tijd gehad om de revieuw te lezen bij ign. om eerlijk te zijn ben ik pas halverwege, maar ik moest ff mijn vreugde delen met jullie.

    In seadogs 1 hadden ze namelijk een zelf bedachte archipello en dat zouden ze in seadogs 2 ook doen. Het leuke hiervan was dat ze dit keer de nederlanderes zouden toevoegen. De characters die toen bekend waren en de NL eilanden hadden wel grapige details en ik verheugde me erop het in het spel te zien. Toen kwam dus de verandering, en ik was bang dat ik NL wel gedag kon zeggen. Er is op de site ook een kaartje verschenen en daar stonden alleen maar engelse namen op (wat ik ook nep vind), wat het leuke aan seadogs was dat de franse eilanden franse namen hadden, de spaanse spaanse en de piraten piraten namen haddnen. Ook spraken ze allemaal met een eigen accent.

    na het lezen van de revieuw:

    ben ik erg blij te lezen dat je toch nog de nederlanders ken joinen en ben benieuwd wat er van de details overgebleven is.



    Release is zelfde dag als de film, geloof de 14de (zag ik in de trailer)
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Revieuw en FILMPJES!!!!!

    nadeel is dat je (gratis) lid mot worden en een proggie mot downen, maar dat had ik er wel voor over.

    GEWELDIG OM TE ZIEN, ik hoorde de oude seadogs muziek, zach schiterende grfx, ECHT GEWELDIG. Mijn geboden zijn verhoord
    _O_ _O_
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, dat was mijn tread, nog vragen?
     
  5. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zeker dat dit spel niet al op 8 augustus is uitgekomen?
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet net of je het weet, maar het is 10 aug?
    Zie jij hem al in de winkels leggen?
     
  7. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben redelijk bij de tijd, dont worry. Ik heb de laatste tijd geen bart smit/ free record shop van binnen gezien dus vanuit mijn positie is die vraag wel te terecht denk ik. Maar het blijft dus wachten.
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nee owk, sorry.
    Ik had hem ook liever de 8ste gehad hoor:+
     
  9. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot die tijd de boten bewonderen in Morrowind zou ik zeggen:) !
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL, goed idee, helaas zijn die niet zo mooi. (ben nogal fan van 16e eeuwse schepen.)

    Ik denk dat ik seadogs 1 maar weer eens ga spelen. Ook een tijd terug.
     
  11. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude grote handels/oorlogs schepen interesseren mij ook wel. Die hele VOC tijd vind ik ook enorm interessant. Stel je voor dat het varen bij Morrowind al geintroduceerd zou zijn, dat zou echt een extra dimensie toevoegen.
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben niet zo'n morrowind speler, t is een heel mooi spel: kwa grfx gameplay en grootte. Maar die wereld boeit mij niet.
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Filmpjes van IGN

    het mooiste vond ik dat bevestigd werd dat je zomaar iemand dood ken slaan/schieten.

    helaas, wel klote kwaliteit.

    p.s. deze hebben wel gebruiksaanweizing nodig:
    je krijgt eerst een reclame filmpje te zien van MediaPlayer en daarna gaat hij pas het filmpje bufferen. Zie je geen bufferbalkje lopen (wat het geval was bij jeroen) dan mot je gewoon wachten, komt vanzelf een filmpje.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is met mij het zelfde, mij boeide de wereld ook niet echt. Hopen dat er een demo van deze game uitkomt zodat ik het even kan checken, of ik huur hem gewoon even een keertje. Of ik moet nu of over een tijtje dood gegooid worden met ingame filmpjes :D :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe mijn best, maar zijn moeilijk te vinden.
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, das waar maar als ze nou is zo vriendelijk zijn om wat meer ter beschikking te stellen voor de consument :cool: :)
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, maakt het voor mij ook een stuk makkelijker:+
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    das de kaart waar ik het over had, waarmee je navigeerd en snel reist. Nog ff terug komend daarop, want ik heb wel gezecht dat je in realtime van a=eiland naar eiland kne varen. En volgens mij ken het ook, maar bij Seadogs wilde ik het ene keer proberen maar dat duurde gewoon oneindig, zeg amar net zolang als dat het in het ech zou duren. Dus ik ken het niet met alle zekerheid zeggen.



    Nog ff 3 mooie screens om de tread wat op te fluren:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    zoals je ziet hebben ze als onderwerp de zon:p
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ziet er goed overzichtelijk uit. Zo kun je mooi van eiland naar eiland varen. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  20. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt cool zo'n 3d realtime map! Dat realtime varen spreek me juist aan ook al duurt het een tijdje voordat je bij je bestemming arriveerd. Bedankt voor al de info..
     

Deel Deze Pagina