Een vraagje nog, weet iemand of er misschien een co-op of andere multiplayer mode in komt? dat zou het spel al helemaal perfect maken
Nope geen van beide (multiplayer dan) En kwa gmeplay uren, zo lang als je het zelf wilt. De replay waarde is zo groot!! je ken naelijk eerst de main quest speleb. Daarna (opnieuw, want volgens mij ken het niet achter elkaar aan) onder een andere vlag (DUTCH!!) en dan weer ander vlag dus ken heeeeeeeeel lang worden.
aah, das wel jammer... maar dat doet nog niet van de game af.... btw dat laatste filmpje, was die niet een beetje oud? Er stond de release 2002, maakt niet uit want ik vond em super.
Ik heb de prijs bij Music store en Freerecordshop gezien, dus je kan er bijna van uit gaan dat alle winkels het spel voor die prijs verkopen
Daar zie je een kruisje door het koop tegen staan, dus hij is nog niet uit. We zullen ffkes moeten wachten tot de release.
45 euro? waarom zo weinig? een game als deze verdient het gewoon om iets duurder te zijn ach wat zeur ik nou weer, toch vet zo'n goed spel voor weinig geld
Ik zou blij zijn dat hij goedkoper is. Dat de prijs lager is, hoeft toch niet te betekenen dat het een slecht spel is. En 45 euro is 99 gulden, dus toch niet zo goedkoop.