En ik krijg ook nog is €5 euro korting dus dat word €40. Dat gaat goed. , die game gaat ik nu zekertjes halen, lekker aantrekkelijke prijs.
Ja, uhmm... is het echt volkomen realistisch... ik bedoel dus of je alleen mensen tegen komt, of ook mss zombie's en geesten ofzo, en dan nog een vraag: hoeveel dorpen, steden en kastelen zijn er ongeveer.
Ik heb een map gevonden ik weet alleen niet hoe ik hem er op krijg dus ik zet er de link neer het is http://pirates.bethsoft.com/images/map/piratesofcarib_map_800.jpg
Ja, maar dit zeggen ze er ook over..: Niet zulk geweldig nieuws.. Geen replay.. Maar nu noem ik alleen maar de negatiefe dingen op hoor
Kom op man 45 (voor mij dus 40,5 euro) is geen geld, ik denk dat genoeg geld is voor een spel die minder goed is als Morrowind. Ik koop vaak een spel, bevalt ie niet dan breng je m de volgende dag terug en ruil je m tegen een different game
Meestal houd ik toch niet echt van spellen waar je übervrij bent, dan verdwaal ik toch alleen maar ik speel liever in een verhaal. Dus mij maakt het niet zo veel uit. Editje : Ik heb net ff de review gelezen en de game bevalt me zo wel. Hier is een linkje Klinkerdeklik
Ik heb hem gekocht in China ... (VCD dan he). Heb hem nog niet gekeken ... moet eerst nog ff Tomb Raider 2 kijken . Maar die films zijn daar echt cheap ... 10 yuan per film .. das zo'n 1 euro waard. Spy Kids 3D Game OVer ... is die ook nieuw? Mijn broertje heeft die gekocht daar. EDIT : Oops .. zie nu pas dat dit de Games Forum is ... mijn fout. Ik klikte direct op die Thread bij de home pagina.
ik denk dat ik mayb de game tog wel ga halen, ik ben helemaal into pirates na het zien van de film gister Johny Depp is de bom!