1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    die film komt toch pas over 2 dagen uit?
    jah johny depp en orlando bloom zijn wel gaaf

    ''u don't believe in ghost stories? u better believe now cause ur in one!''

    en dan dat gezicht van die kapitein dat verandert, lijkt me wel een hele gave film
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    mja maar film draaide gister in sneak preview :cool:
    na die film wil denk ik iedereen deze game kopen, om gewoon een piraat te kunnen zijn :)
     
  3. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten!:'-(
    Dadelijk toch ff kijken in de winkels, misschien dat ie er toch al stiekem ligt;)
     
  4. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Even iets wat me opviel, gisteren stond op de site van Music Store de release op 22 augustus, nou staat ie op 28 augustus:mad:
    Ik kan het nie meer volgen...
     
  5. Het is zo gek allemaal op tothegame staat ie voor September ik snap er ook niks meer van nee!
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, dus ik hoef vandaag dus niet meer naar de winkel om te kijken of hij er al ligt... Ik hoop echt dat het niet al te lang meer gaat duren.
     
  7. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    In de film heb je ghosts als tegenstanders, maar ben je in het spel nou een piraat die ook wat ghosts tegenkomt? Of alleen normale piratenzaken?
     
  8. Volgens mij zag ik in een filmpje op xbox.com dat die hoofdpersoon vocht met wat zombie's ofzo :)
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben net bij FRS geweest en daar verwachten ze het spel deze week :)
     
  10. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik ook eens even naar de FRS lopen :)
     
  11. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze week? Cool, ik ga donderdag naar belgie voor 4 dagen, dus als het spel er donderdag al is kan ik het daar spelen...

    Ik verheug me er echt al op, al moet ik zeggen dat het bericht van die beperkte vrijheid op het land me wel een beetje tegenvalt... Maar goed, ik koop het spel toch wel (hopelijk) donderdag
     
  12. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook items te vinden en zo?? bijvoorbeeld als je een ventje dood mept en kijken wat hij bij zich heeft. en heb je ook armors en verschillende wapens??
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij wel ja, in dat opzicht is het gewoon een RPG. Ik las ergens op i.net bij een review dat je je bemanningsleden ook kan uitrusten met verschillende soorten zwaarden en geweren. Dus denk ook dat je deze kan pakken bij de vijand...
     
  14. Ow, super... was hem van plan Vrijdag te kopen, laat hem dan plz uit zijn
     
  15. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even bij FRS geweest, daar hing een poster met dingen die binnenkort uitkomen en die pas uitgekomen zijn.

    Er stond letterlijk: Pirates Of The Caribbean: Al Uit!

    Ik dus nagevraagd waarom hij nog niet binnen was, maar dat wisten ze ook niet.

    Dus maar elke dag even checken of ie er al is|:-
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Door al jullie posts ben ik toch bijna geneigt hem te kopen..:9
     
  17. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat filmpje denk ik dat ik alleen mensen zie, misschien dat de laatste tegenstander een zombie is maar dat kan ik echt niet goed zien. En heb je hier ook net zoals in Morrowind tombes en ruins (maar dan piratenstijl) die je vrij kunt onderzoeken?

    Door deze posts en de reviews lijkt het me een leuk spel. Maar ik wacht voor de zekerheid toch maar af wat de reacties zijn.
     
  18. Ja, die bedoelde ik, ik kan me best vergist hebben, zal het wel zijn :)... Ja, over die tombes en ruïnes weet ik het niet echt eigenlijk. Volgens mij is het zoals ook is gezegd toch echt een weg die gevolgd moet worden... dat is wat ik denk dan :)
     
  19. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zeg ook maar zo, vrijdheid is echt niet alles in een game hoor. Weet zeker dat dat piraten gedoe zeker een extra demensie aan t spel geeft
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het spel niet de weg van de film gaat volgen in dat opzicht. Ik denk dat ze het gewoon houden bij menselijke tegenstanders (gelukkig!) en dus niet met die zombie shit. En ik vind dat maar goed ook...

    Kijk bij morrowind vond ik het niet zo erg, omdat het spel in die sfeer zit, maar PotC moet daar maar niet aan beginnen, vind ik niks...
     

Deel Deze Pagina