Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Van mij mogen er best wat mystieke dingen worden verwerkt in het spel.
    In die tijd geloofden ze ook nog wel in zeemonsters..
    Werkt alleen maar mee aan de sfeer van het spel vind ik :cool:
     
  2. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    juist, vechten met de enge schepsels uit de zee
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net nog even de tijd genomen een aantal reviews te lezen, ze zijn het meestal op dezelfde punten wel met elkaar eens. Punten vallen allemaal uit tussen de 7 en 7,5.

    Wat ik alleen minder vind is dat ze ook allemaal spreken over het GROTE aantal bugs. Sommigen zeggen zelfs dat het door deze bugs komt dat de game af en toe zelfs onspeelbaar is...
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom geven ze dan bij Xboxarena het spel een mooie 8.2 dat is dacht ik niet één van de minste sites. Ik koop hem gewoon, als hij me niet bevalt ruil ik hem weer :)
     
  5. Precies, ik heb er meer positieve dingen over gehoord dan negatieve... en had Morrowind geen bugs (Toch meer dan een prachtgame in mijn ogen), soms zijn bugs gewoon te vergeven en daar denk ik in dit geval precies over :)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    IK benner weer!!

    Ff een paar antwoorden proberen te geven, is ineens zoveel intresse.

    Ik verwacht dat de game donderdag uit komt, maar ik vroeg vandaag bij FRS in Delft en die zeiden mij dat ze hem vijdag of zaterdag verwachte. jammer, maar ik ga toch donderdag kijke:p.

    ten 2de: Ja er zijn tombes en Ja je vecht met zonbies/spoken/skaletten (in de tombes en volgens mij er ook buiten) Ik denk alleen dat het in kleine mate is (Hoop ik)

    Wat vrijheid betreft: In seadogs 1 kon je niet eens het dorpje (de stad) uit en dat waren maar een paar straatjes. Dus alles wat het nu meer is is beter voor mij. De vrijheid in dit spel zit het meer in het kiezen naar welk eiland je gaat varen (altans bij seadogs). Maar wat ze zeggen dat dat in het begin niet ken wil niet zeggen dat het later niet kan. Ik bedoel het engelse eiland waar jij op leeft/bent word aangevallen, dus dan mot je wel ff doen wat het verhaal zecht. (lijkt mij)

    Wat betreft het laatste filmpje, het is idd een heel oud filmpje (van vorig jaar) want toen heette het nog Seadogs 2. En TOEN zag het er al mooi uit, ken je najegaan.

    Wat de prijs betreft zou het GEWELDIG zijn, hoef ik niet meer te twijfelen tussen pc en xbox:p

    Owja, wat items vinden betreft, (weer ff sprekent uit ervaring van seadogs) Als je iemand dood maakte krijg je daar nooit geld van, nu maakte je in seadogs altijd alleen maar belangrijke mensen dood, dus kreeg je altijd wel veel geld of een schip.
    Voorwerpen verkreeg/krijg je door met mensen te praten (RPjen) of door ze te kopen.

    Nu had IK nog een vraag: In amerika krijg je een kaartje voor de film bij het spel, en nu vroeg ik me af of iemand wist of dat hier ook zo was. En dan met name bij de xbpx versie natuurlijk.


    Ik zou vast een vraag vergeten te beantwoorden zijn, maar dan hoor/lees ik het wel.
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff over die revieuw van xbox arena: Ze vergelijken het veel ste veel met morrowind. mot je niet doen, tis een heeeeel ander spel.
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    En hier hebben we Urty die ons voorziet van de broodnodige info of POTC aan de hand van het eerste deel :) _O_

    Gaat ge dus toch voor de xbox versie? ;)
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Graag gedaan. Het is gewoon zo dat dit spel heel erg op zijn voorganger gaat lijken: en dat is positief.


    Jeb, anders zat ik hem nu al te spelen:'-(
    Maarre, ik zit gewoon relaxter achter mijn xbox en ik heb er surround sound. Als de prijs dan ook nog hetzelfde is dan ken het niet meer stuk.
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben net naar de music store geweest, maar hun wisten mij met zekerheid te zeggen dat het spel echt pas de 28ste uit gaat komen. De pc-versie kwam wel morgen al uit, maar om niet nader te noemen redenen zou de Xbox-versie dus pas over 2 weken komen...
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat was dus ook mijn reactie...
    Ik vraag me af waarom de game vertraagd is, misschien omdat ze de bekende bugs voor een gedeelte eruit willen halen?
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    maar daar hebben ze tijd genoeg voor gehad, ik bedoel, pc is vandaag uitgekomen.

    misschien dat ik hem dan toch voor pc koop.
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik las wel in reviews voor de pc dat de interface op de pc slecht verzorgt is en minder goed dan op de Xbox... Maar ja, het is moeilijk om nog eens 2 weken te gaan wachten.

    Ik w8 lekker nog 2 weken, en ik hoop dat ze de kans hebben gehad een aantal bugs uit het spel te halen
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gaat ook proberen te wachten.:'-(

    Maar het probleem is dan, dat het spel de 27ste uikomt, en rond die tijd komen al zoveel (goede) titels uit.

    Als die spel nu uit had gekomen, had het nog een kleine kans veel verkocht te worden, dat zit er nu niet meer in denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  16. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het zo net nog niet, het zal niet de 1e keer zijn dat de Music Store verkeerd zit met hun datums. Ze hadden RTCW ook 2 weken later verwacht. Ik ga dus gewoon elke dag kijke, kleine moeite
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, en bijv Zelda The Wind Waker dachten ze ook pas dat hij rond de 20 mei uit kwam en hij was allang uit. Dus belde ze mij nog op of ik hem kwam ophalen, maar ik had hem natuurlijk al op de 3e binnen :D
     
  18. Maar hier stond ergens dat ie deze week in de FRS zou zijn?! Damn, ik word gek van al dat uitgestel :mad:
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bel morgen in iedergeval voor de zekerheid. Nooit geschoten is altijd mis :)
     
  20. Ik kijk ook nog ff, overmorgen ga ik ook denk ik bellen of morgen zie wel
     

Deel Deze Pagina