Pirates of the Caribbian

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sindagon, 7 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    film lijkt me erg mooi, maar ik weet niet hoe het spel wordt als ik de screens zo zie lijkt het me ook best wel mooi.

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog blijft het een filmgame.
    Als EA hun lord of the rings game "Jan krijgt stippen op zijn bil" noemt dan is het geen filmgame.

Dus omdat die gasten de game nu pirates of the carabean noemen is het gewoon een filmgame. Misschien wel 1 die los staat van de film. Maar het blijft door de titel gewoon een film game.
    Ik moet het iig nog afwachten.
    Ik vondt namelijk morrowind ook niet zo leuk omdat je duizende dingen moest gaan lezen. Dus ik hoop dat ze dat uit deze game een beetje weg hebben gelaten.

En piraten kunnen trouwends helemaal niet lezen, dus als je in de
    game ook maar 1 boek moet lezen is dat gelijk de eerste bug die ik heb gespot. :D

Eerste cijfers zijn trouwends binnen. Op ign krijg deze game een 7.5 en een 7.0 voor de gameplay.
    ik denk dat ik dan liever voor KoTOR gaat. Want die krijg een 9.5.

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie bij IGN wel fimpjes staan, en die is ook voor iedereen beschikbaar alleen ik weet niet hoe ik ze kan zien, dan krijg ik nl van die gore filmpjes dat je z'n mens achter een pc ziet klapperen. :mad:

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die moet je gewoon laten uitspelen en dan komt het filmpje tevoorschijn. Als het goed is krijg je dus eerst windos xp reclame tezien.

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    hmm, zal ff kijken, als het werkt geef ik hier wel ff een link naartoe. :)

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met de release van de film, 8 augustus dus.

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    k, dan haal ik hem morgen op (voor pc, maar dat maakt niet uit) en dan vertel ik wel hoe hij is, k

K, daar hebbie gelijk aan, maar het verhaal staat dus los van de film en daarom is het dus niet zo'n standaard prut cash spel.

8. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    juist, de game word gelijk uitgebracht met de film. Bij de meest film game's is het een paar maanden daarna en proberen ze de verhaallijn in de game te krijgen en dat is ruk. Ik denk dat dit hier niet (zoveel) gebeurt

9. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie hem al want bij mij bij de frs ligt hij er nog niet.

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt me wel een vet spel. En ik vond/vind Morrowind helemaal te gek, dus met dit spel zal het ook wel goed komen.

En het is inderdaad geen filmspel. Bethesda heeft dit spel gewoon ontwikkeld als een piraten RPG. De enige overeenkomsten met de film is dat het zich allebij in de Caribean afspelen, allebij om piraten gaat en allebij Pirates of the Caribean heten.

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al iets over het verhaal waar het om gaat??

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    @xboxrules: verhaal staat aan het begin van deze thread

@rick: dat is wat geloofwaardige, houd ik die data's maar ff aan. (gaat vandaag wel ff kijke, maar dat is omdat ik eigenwijs ben)

@Benneke: Seadogs 2 speelde origineel niet in de caribbean af(geloof ik) dacht dat dat een zelf verzonnne eilanden groep was met nederland er dit keer ook bij, dus dat hebben ze ook aangepast voor de film:'-(

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Kep eindelijk ff tijd gehad om de revieuw te lezen bij ign. om eerlijk te zijn ben ik pas halverwege, maar ik moest ff mijn vreugde delen met jullie.

In seadogs 1 hadden ze namelijk een zelf bedachte archipello en dat zouden ze in seadogs 2 ook doen. Het leuke hiervan was dat ze dit keer de nederlanderes zouden toevoegen. De characters die toen bekend waren en de NL eilanden hadden wel grapige details en ik verheugde me erop het in het spel te zien. Toen kwam dus de verandering, en ik was bang dat ik NL wel gedag kon zeggen. Er is op de site ook een kaartje verschenen en daar stonden alleen maar engelse namen op (wat ik ook nep vind), wat het leuke aan seadogs was dat de franse eilanden franse namen hadden, de spaanse spaanse en de piraten piraten namen haddnen. Ook spraken ze allemaal met een eigen accent.

na het lezen van de revieuw:

ben ik erg blij te lezen dat je toch nog de nederlanders ken joinen en ben benieuwd wat er van de details overgebleven is.

ten 2de, Jeroen, waar blijven die filmpies?

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Revieuw en filmpjes!!!!!

nadeel is dat je (gratis) lid mot worden en een proggie mot downen, maar dat had ik er wel voor over.

GEWELDIG OM TE ZIEN, ik hoorde de oude seadogs muziek, zach schiterende grfx, ECHT GEWELDIG. Mijn geboden zijn verhoord_O_ _O_

p.s. als ik fouten heb gemaakt komt dat omdat het half 5 is:+

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina