Zeker check deze link staan al die insults: http://www.gameweb.gr/walkthroughs/walkthrough_404.asp?Action=ShowWalkthrough&Chapter=9 Is altijd wel lachen om te lezen!
Ik heb 'm. Moeilijk voor mij om te zeggen of het goed of slecht is, want ik heb maar weinig van dit soort spellen gespeeld. Dat is ook 1 van de redenen, want op de pc zie je haast geen platform spellen. Platform is misschien het verkeerde woord, daar het niet a la tombraider of mario is. De populaire reviews kloppen aardig. Lees daar maar meer Persoonlijk vind ik het vrij simpel. Ik hoop dat het wat moeilijker wordt (nog maar zo'n 6 uur gespeeld) anders lijkt het me meer iets voor de kids. In ieder geval m'n controller nog niet opgevreten waar ik bij tombraider en mario af en toe goed in staat was
Ik heb het spel vandaag fftjes gehuurd.. en het is wel grappig maar geen must buy.. Je kunt met een schip varen en deze upgraden en je kunt over de islands heen lopen.. paar boss battles.. wat wel heel grappig is is dat je schatten kunt zoeken op het gevoel van de rumble
Ik heb het spel sinds 3 dagen en moet zeggen dat ik hem wel aardig vind. Grafisch is het niet top maar de gameplay en gamepret vind ik persoonlijk belangrijker. Ik ben net verslagen door blackbeard, snif, 'k ga gauw weer verder spelen. Anne