Pistool op Xbox toch mogelijk?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 6 apr 2003.

1. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met de zomervakantie in frankrijk of spanje ben koop ik er misschien wel een.. je wordt toch nooit gecontroleerd op de weg in nederland (normaal gesproken dan.. ik heb het nog nooit meegemaakt) en als ik er thuis eentje heb dan moet het wel heel toevallig zijn willen ze erachter komen

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook :{
    Maar als je op hun site kijkt klik hier! dan zie je dat je hem wel kunt preorderen :)

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    alleen of ze 'm ooit krijgen blijft de vraag ;)

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Pfff... ik koop wel zo'n leuke groene. Straks heb ik ook een proces verbaal aan m'n broek hangen.

5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een leuke gezien alleen house of the dead 3 lijkt me geen ruk aan verder is virtua cop 3 het enige andere spel dat ik heb gehoord waarmee je kan schieten , dus weet iemand nog of er nog meer spellen komen??

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja house of the dead 3 is nu nog de enigste.

Binnenkort komt Virtua Cop 3, die gaat ownen. En nog een andere titel, weet niet meer hoe hij heette.

Maar ik w8 nog ff tot de echte goeie games er zijn, misschien zijn er dan ook mooiere/betere guns verkrijgbaar.

Hetzelfde met Steel Battalion, als er nog andere games komen die die controller (het dashboard) gebruiken koop ik em wel.

Gewoon ff geduld hebben.

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Khoop dat ik binnenkort weer eens naar Belgie ga ofzo, met de zomervakantie rijden we er doorheen, maar dat duurt nog zo lang!:'-(

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als er meerdere leuke spellen zijn haal ik wel zo'n gun!

En ja om ze zelf te troosten dat ik er nu nog niet een heb zal ik dan maar ff een nieuw spel kopen ofzo :cool: arme ik :p

Deel Deze Pagina