1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plaatjes in quote gespoilerd?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 25 jun 2007.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het mogelijk is, maar is het niet slim om, als iemand een quote heeft met een plaatje er in, dat plaatje in een spoiler tag te doen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]
    dat werkt toch? hehe gelukt ;)
    O quote .. leren lezen .. nee dat is niet mogelijk :eek:
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    [​IMG]
    [​IMG]
    Werkt dus wel!
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien dat die bedoelt dat dit automatisch gebeurt zodat je niet steeds hetzelfde plaatje voor je neus krijgt maar gewoon een spoilerbalk. Als dit het geval is vind ik het wel een goede idee op zich.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik inderdaad.. Had ik ff beter uit moeten leggen :cool:
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    wel goed idee word altijd gek van dat scrolle|:-
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee of dit mogelijk is, maar we proberen er sowieso op te letten door de plaatjes te knippen met de vraag of iedereen die iemand wil quoten eventuele plaatjes gewoon zelf uit de quote wil knippen. Zoveel moeite is dat niet. ;)
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, dan ga je toch geheel voorbij aan het doel van de spoiler tag? De naam zegt het al, het is om bepaalde spoilers (verhaallijn bijvoorbeeld) niet gelijk open en bloot te gooien. Ik vind het persoonlijk rete-irritant als om de haverklap afbeeldingen en dergelijke (per stuk!) in een spoiler-tag staan.
    Doe het dan zoals GoT het doet: afbeeldingen in een quote worden automatisch geconverteerd naar een hyperlink naar die afbeelding. Dit kan voor zover ik weet niet standaard met vBulletin, maar er zal ongetwijfeld een plugin voor zijn, of anders kan Jorrit vast wel wat moois in elkaar flansen :)
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idee wat Graveheart ooit heeft geopperd veel beter. Gewoon een tag ipv een [img] tag in de quote. /edit: [url]http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=54490
    /edit2: Over Darkwing's post heen gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja zo kan het idd ook, scheelt weer een hoop ruimte in de thread.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatjes zijn al eerder gepost, ze worden alleen in de quote weergegeven als een link ipv het plaatje. Ik neem aan dat je dat begrijpt?

    Nou ik vind het eigenlijk wel een gouden idee en snap ik niet waarom deze verandering er nooit doorheen gekomen is. Ik word namelijk gek van het feit dat zo'n plaatje, of reeks plaatjes de post eronder nog eens een keer gequote wordt.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Las verkeerd, maar op die manier kan het ook jah. Zolang je maar niet een eeuwigheid hoeft te scrollen als iemand iets quote met daarin tig plaatjes. Het is een kleine moeite deze plaatjes uit de quote te halen maar velen doen dit toch niet... Dan is dat idee wel een goede oplossing ja.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Srry voor de bump maar dit blijft naar mijn mening een goed idee en het neemt de mods weer wat werk uit handen omdat een aantal members heel fijn 30 plaatjes quoten zonder erbij na te denken. Het is zonde om dit in het verdomhoekje te plaatsen, is dit mogelijk of is er geen plugin voor o.i.d?
     

Deel Deze Pagina