1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plaatjes opslaan kan alléén als .bmp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door balleknieper, 2 okt 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ej mensen,
    Als ik een plaatje op wil slaan kan ik dit alléén als .bmp.. Erg vaag en weet niet hoe ik kan instellen dat hij ze als het eigenlijke formaat op kan slaan.
    Iemand die me kan helpen?

    Bedankt
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    al wil je ze opslaan moet je gewoon bij bestands naam jpg zettrn in plaats van .bmp
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bij Internet Explorer bedoel je? Ik heb dit probleem ook gehad en na lang zoeken bleek dat de oplossing ontzettend simpel is.

    Het probleem is dat je cache met tijdelijke internetbestanden volzit. Het enige wat je moet doen om het probleem op te lossen is je tijdelijke internetbestanden te verwijderen (Extra -> Internet-opties -> Bestanden verwijderen). Dat kan even duren als je flink wat bestanden hebt! Verder kan het geen kwaad, zijn maar tijdelijke bestanden. Daarna kun je weer vrolijk als jpg opslaan! :)
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Thnx! :) Echt vaag, heb mijn pc pas 3 weken ofzo.. Dus dacht dat zal wel niet werken, maar wel dus!

    Bedankt, deze kan op slot want de oplossing is gegeven. :)
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probleem heb ik ook! heel erg vervelend ff Darkwing ze manier uittesten je hoort het zo :)

    Edit: WAAAAAAAAAT!!!!!!!! Damm dat het zo simpel was! Ik had indd al een hele tijd niet meer verwijderd! Thnx man! _O_

    (Dit maakt een forum cool, het feit dat je om de zoveel tijd weer iets nieuws leert enzo) :D
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    :cool:
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hey, ik had er ook last van en nu is het ook opgelost. tnx _O_

    je heb helemaal gelijk :cool:
     

Deel Deze Pagina