ja zkr mooi walpaper. niet iemand een url ergens? btw: ik wou dat ik zo'n kamer had...damn tis bij mij een klere zooi
Wallpapers van XboX kun je vinden op o.a.: www.fileplanet.com www.phoenix-genesis.com En als het goed is kun je een complete 'desktop' voor je pc downloaden op : www.xbox.totalgames.net
MM The_Eraser heeft prachtige foto's van een rotzooi kamer + Xbox . Maare waar the hell kan ik die uploaden ??
Via Cu2, das wel errug omslachtig Zou XBW niet eens een optie kunnen maken om plaatjes te uploaden van je computer, of is dat niet haalbaar
denk niet dat ze dat gaan doen, moeten ze meer geld betalen en de site wordt langzamer. en hoezo is via cu2 omslachtig? account maken; plaatje uploaden; op xbw de link zetten...
Kost ook wat centjes om een eigen huisje te hebben Ik zou het niet meer weten... heb hem al zo lang Ik zal hem morgen wel even uploaden
je kan niet via cu2 uploaden hoor, werkt met html codes. Je kan 1 foto van je pc naar je cu2 uploaden, maar die kan je dan niet doorlinken, omdat die gewoon cu2 als URL heeft en dat hebben ze beveiligd ofzo.. [ontopic] Pic komt wel als we thuis een digi cam hebben..(of überhaupt een foto van mijn xbox). En er moet eerst nog een nieuwe tv..