ik heb de xbox van nico in actie gezien mooi ding man! eigenlijk zouden we maar weer on-topic moeten gaan
ik heb 'm in Port 2 zitten want ik kocht die DVD kit meteen toen ik de xbox kochte..en toen had ik ngo maar 1 controller..dus toen stak ik 'm in port 2..en nou heb ik 2 controllers maar die controller heb ik nu gewoon in 3 zitten..maakt ook nix uit duzz
van de container gevallen ofzo heb jij al die films wel al eens kunnen bekijken?? ik heb het zelfde rekje voor mijn xbox games caselogic he...
Ben al meer dan een jaar bezig met verzamelen... Iets meer dan de helft heb ik al bekeken Yep, caselogic it is
Sinds gisteren wat nieuwe speakertjes aangeschaft(panasonic 5maal 100 watt + Kenwood subwoofer) Let even op de zelfgemaakt "roomdevider" jaja homemade, hoogte 1 mtr, lengte 2 mtr, breedte 1 mtr JVC Breedbeeld Sony Trinitron met gamecube voor het vrouwtje Kenwood versterker, DTS, Dolbi digital XBOX, met logitech cordless, Advcanced scart ofcourse Gameboy SP, met zelda en golden sun2
Waarm twee tv's?? Een voor jou om te gamcuben en xboxen en een voor je ouders om te te kijken? Wel grappig dat ze net naast elkaar staan Geen last van overlappend geludi?
Sorry maar dit is mijn huis, ik ben een "oudere xbox-er" lol een tv is voor mijn vrouw een voor mij. Zo kunnen we toch gelijk spelen, alleen zij op haar gamecube ik op mijn xbox. En dat van dat geluid mijn xbox hangt aan de dolbi set dus dan weet jij wel genoeg edit: En ja die kast aka roomdevider heb ik ook zelf gemaakt edit: ook nog maar een foto van mijn computer hoekje
Monkeyk heeft het goed voor elkaar. Van mijn moet ik minder Xboxen. Echt fout en als zij een game vet vind, wil zij de hele tijd. Ach ja.......vrouwen