het knipoogje was me iets te subtiel (eigenlijk een gewoon een slap excuse om het goed te praten als je het mij vraagd ) je had een moeten plaatsen
Dat knipoogje stond ook al voor de update, kijk maar bij de post van pablow! op de vorige pagina! Daar staat een qoute op mij van voor de update!
Sorry dat ik zo laat ben, maar als je zo`n geintje wil uit halen, host em dan iniedegeval op je eigen server. dan is het zoeken toch moeilijker voor een aantal
dat is wel cool.. die stickers.. heb die thread wel gezien met die link naar die stickers.. heb er sterk over naged8 dat ook te doen. maja nix van gekomen wel vet stoer hoor
Das wel een brute xbox monkeyk. Ik zou het ook willen doen maar zodalijk verneuk ik mijn xbox en ik heb ff geen geld om een nieuwe te kopen.
Je kunt niet ver****** want het zijn stickers die je eraf kunt halen, je hoeft hem dus NIET open te maken. Dus gewoon garantie enz.
hey en die stickers he'.. zijn die er nog een beetje goed af te halen of niet?.. en zoja, kun je die stickers dan nog 'n x gebruiken of..?
Ik heb twee verschillende, jekunt ze zo vaak hergebruiken als je wilt. Is het zelfde spul als de ramenstickers
zijn zeker alleen op inet te bestellen, wil ze wel eens in een winkel zien, makkelijker uitzoeken enzo en betrouwbaarder dan sommige sites