Plaats je Xbox hier

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 17 mrt 2002.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Nee ik bedoel toch soort mp3 omdat ik denk als hij het als muziek speler wilt gebruiken
     
  2. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    waar daait ie op dan?

    Boot ie vanaf het netwerk? of van een flash kaartje?

    Wel gaaf zo'n ding, wil ik ook wel naast me tv hebben staan:D
     
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij boot nu Gentoo Linux vanaf het netwerk. Ik wil er zo stil mogelijk hebben, omdat hij 24 uur per dag aan staat, en ik er zo weinig mogelijk last van wil hebben.

    Het is inderdaad leuk speelgoed. 8)
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb der ballen verstand van, daarom heb ik een ander apparaatje om divx-jes enzo op me tv te kijken;)

    Maar jij hebt er dus een soort van linux mainstream draaien waarop deze dan opstart.... leuk man_O_
     
  5. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Mijn VIA EDEN zit in de wagen...

    Had em eerst netjes ingebouwd in een oude cd-speler (als DivX machine, maarja toen kwam de xbox.....:+ )

    Toen heb ik em nog in een plexie-box gemod, en nu uiteindelijk in de auto. samen met wat lcd's en andere spullen.

    Maar idd, zo VIA EDEN is echt leuk spul om mee te foeken!!
     
  6. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie jij niet nee, dat dat een 12 volts voeding is. Je ziet een trafo, maar ofdat die 12 of 24 volt ofzo kun jij zeker niet zien!
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    zo slim ben ik er niet mee:D heb nog maar de standaard xbox, wou misschien een keer mn controller verfen en als dat goed gaat mn xbox case, maar daar wacht ik nog wel ff mee. ziet er zo nog wel best uit. en eerders naar den haag naar een kingsize gameshop en kijken wat voor leuks ze daar allemaal hebben:D
     
  8. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    :confused:

    Ik vraag het me dus af.
    Is dat een 12 volt voeding?
    Er loopt een ATX kabel uit naar het mobo, dus het is een pc voeding...

    En een 24 volt voeding lijkt me heel sterk, maarja ik moet het zeker weten he.
     
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is 12V...

    http://www.myelectronics.nl/nl/dept_108.html
     
  10. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    als een malle
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  11. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    dit is voorlopig mijn xbox/muziek opstelling. een yamaha rx-v1300 versterker, dali suite 2.5 hoofdspeakers en een gewone sony trinitron televisie. ik gebruik de hoofdspeakers van mijn vorige mini-hifi set (ook van sony) als surround speakers en de surround speakers van die mini-hifi set gebruik ik voorlopig als center's. in de toekomst komen er nog wel echte dali suite center speakers :9 .

    sorry voor het bericht hierboven maar "devink" is een vriend van mij en die stond nog ingelogged op mijn computer het is dus niet zijn op stelling maar die van mij (wallage)

    Dali suite 2.5 speakers
     
  12. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    om wallage rol je je kabels zo op om je controller?
    vind ik Net zo irri, als er 1 ding is waar ik me aan erger van consoles, is 't wel die opgerolde en dan als je ze uit elkaar haalt zigzaggende kabels weej wel.. naja:), jouw keuze;)
     
  13. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik alleen maar met de controllers die ik niet veel gebruik, degene boven op mijn versterker gebruik ik regelmatig ik die is niet opgerold. dus als wat vrienden komen gamen krijgen ze die ook niet :D
     
  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool Dali! Heb ook een leuk dali setje (zie sig). Heel fijn spul. 8)
     
  15. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je foto's gezien en het stukje over je versterker gelezen. mooi spul versterker is aardig te vergelijken met de mijne (iets meer power)(of is die 125 piek vermogen?). ik kan nergens plaatjes van je speakers vinden. dali heeft inderdaad wel mooi spul.
     
  16. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    De 505's worden niet meer gemaakt, is vervangen door de 5005. Enige grote verschil is dat de 505 en backfiring, basepipe heeft, en bij de 5005's zijn ze naar voren gericht.

    Die 125 is nog iets aan de bescheiden kant. Denon hoeft zich niet te bewijzen met grootspraak. Ze maken gewoon goed spul *)

    Dit is de 5005:

    [​IMG]

    Mijn center:

    [​IMG]

    Mijn rear:

    [​IMG]
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo dan zal ik hier mijn kamertje ook maar eens laten zien, nu ik een digicam heb gaat dat allemaal wat makkelijker he..

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  18. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm ik vraag me alleen af of jullie die fotos nu ook zien...
     
  19. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wij zien die foto's ook, ziet er goed uit :D . ik heb ook sinds kort een digitale camera daarom heb ik ook maar ff wat pics genomen. wat is dat ding links van je tv?
     
  20. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij zo'n All-in-one Home Cinema ding met dvd-speler en receiver.:)
     

Deel Deze Pagina