Ik heb nu een nieuwe xbox maar ik weet niet als ik die van de modjes mag neerzetten, omdat mijn andere xbox op die foto ook sta. dus modjes mag ik hem plaatsen?
Maak dan een nieuwe foto .... hmm, ik ga ook eens een paar fotos schieten van mijn xbox.. helaas kan ik het nu niet omdat ik geen camera heb.. toch eens zeuren aan me pa of ik de link tussen camera --> PC ff mag lenen :|
daar zitten er 2 van bij de limited edition xbox geloof ik.....ik weet niet of je die ook anders kunt krijgen
jah je hebt gelijk, maar ms brengt binnekort ook een groene en een blauwe controller uit. iemand enig id wanneer die komen?
netjes, zo een heb ik vaker gezien(zulk spuitwerk) enige nadeel vind ik dat als je geen coating laag er over heen doet(of zelfs dan nóg) heel snel vinger afdrukken ziet
Wat een bullshit. Ik heb het volgende gedaan met mn XBOX zonder m open te schroeven (gewoon goed afplakken).
Die paarse, was eerst paars en toen rood, toen ben ik er met een shuurmachine ove heen geweest en nu is hij weer paars maar, hij doet het nog wel, maar ik vond het kut om erop te gamee, omdat hij zo mislukt was, dus ik kocht een zilvere erbij,
Het is niet goed te zien op de foto, maar ik denk dat je er een optische uitgang aan gesoldeerd hebt.