goed gelukt.. ik hoop trouwens dat het niet de bedoeling was om je dvd kit (ontvanger) zo lelijk te maken want die ziet er echt niet uit
nog ff een verandering gedaan zie nu wel dat er nog bubbels in de skin zitten die worden er nog uitgehaald en het zwarte rechtboven is shaduw van een plant , dit was hem voor de verandering het bauwe licht is nu mooier en de driehoeken naast de x zijn nu ook grijs gemaakt en dan deze nog
Dit zijn echt zwaar relaxte foto's ik ga er tog maar eens over na denken om hem te veranderen en een 2e erbij te kopen!!is eht btw duur om hem te veranderen?
valt wel mee de skins(stickers)ongeveer 10 euro de stuk het licht in je box kost 14 euro dan een nieuwe jewel of gril vanaf 5 euro dus zoals je ziet valt best wel mee ik heb twee skins gebruikt een chrome mirror en een metalic silver
dank je dank je trouwens ik heb hier nog twee cathodes liggen voor de liefhebber zijn nieuw en voor 12 volt
Hardeschijf ja, plug and burn ik ga in kerstvakantie ook paar kopen samen met nog een ding dat in de xbox past, maar daar zeg ik maar niet zoveel over
de cats die ik nog heb kun je niet aan de hd bevestigen gerjan tis toch niet dat wat ik ook wil gaan doe, waar we het een keer over hebben gehad als het dat is mag jij de eer hebben om het te maken