Is het jullie ook opgevallen dat Mark eerst een foto heeft gemaakt voor hetgamen... er zit nog plastic om de games....bah wat ziet alles er daar lekker nieuw uit (jaloers)
meer meer meer meer meer meer . keb zelf geen xbox. maak fotos van onder boven controller, spellen dus ook van je tv!
ja kan wel doen maaar in rosmalen hebben we geen stand met een xbox. ja dan moet ik naar Den Bosch : geen zin. maak please fotos!
Missch. inderdaad leuker om te zien hoe je je xdoos hebt neergezet en met welke app. die het moet doen. Ik ben nou te lui, webcam haalt het niet en dig.fotocamera....pfffff, maybe tomorrow. Dus plaatsen die xboxleefomgevingfoto's(<-nieuw woord?)
GAMEFREAKZ? Hier onze verzameling, GAMEFREAKZ?? een klein beetje... Oja, Halo is in bestelling, en welke volgen????
Ik zou het niet weten daarom probeer ik nog geen eens om foto´s in te voegen maar het is al eerder uitgelegd in dit forum hoe je een foto moet invoegen als het goed is maar misschien kan iemand van Xbw Wij 2tjes even uitleggen hoe het precies moet?