Je moet het eerst uploaden naar een server. Mail mij het plaatje op mijn e-mail adres, dan zal ik het op internet zetten en hier plaatsen.
Whahaha biglol Die mental note had ik al gemaakt, heb ervaring met games uit landen waar alles nagesynchroniseerd wordt
even meer duidelijkheid . je koopt een xbox in duistland. - dan kun je nog gewoon pal spellen spelen toch? - zijn dan alle handlijkdingen duists? - zijn dan de spellen duits? - de xbox heeft toch ook engels als taal even antwoorden dank je wel...
1. Ja, 10maal gezegd ondertussen 2.Ehm ehm ehm weetniet of mijn handleiding NL is, die begon iig in het nederlands.. 3. De doosjes enzo wel dacht ik.. Spellen zelf kunnen wel engels 4. Klopt.
Dit is de setup van het GamePoint Headquarters (GPHQ) let ook op de Quake Doll op de TV! Dit is dus onze X-Box met de volgende games: Amped: Freestyle Snowboarding Blood Wake Dave Mirra Freestyle BMX 2 Halo Jet Set Radio Future Oddworld: Munch's Oddysee Project Gotham Racing RalliSport Challenge (waar is DOA3 ??)
jah dat ken. uhm ik heb nl handleiding er bij. halo is bij mij duits ik dacht dat die wel engels zou zijn zo als e daat ook bij de PS2 heb niet dus. jah.
Hier een foto van mijn (geweldige ) Xbox: De kwaliteit is een beetje vaag, aangezien de sluiterstijd lang moest zijn om dat Xbox logo er goed op te krijgen.
meer meer4 meert maar nu vooral van opstart beelden enzo en het begin van halo enzo hoe spreek je halo trouwens uit? niet HALLO he het is toch heeeeelo
Je kent toch wel dat liedje van de 7 dwergen van sneeuwwitje "He ho, he ho". Dattuh? Op die manier spreek je ook Halo uit, alleen die 2e H wel vervangen door een L he >=). Héló dus.