Oh oh! hier dan ook maar even posten. Dreamcast en een PS2 staan in het kastje. Men psx is op het moment uitgeleent. De N64 staat ingepakt in een doos rechts van de xbox en de overige consoles (8/16 bit enzo) in een doos onder men bed. Ik had geen zin om alles uit te stellen voor een foto. En nee... ik ben geen gamefreak Met een beetje passen en meten kan die gamecube er nog net tussen Men Xbox heet btw. 'Stumpy'
Not bad... Ik speel ze op een 59 cm TV en dat vind ik precies lekker. Als je er recht voor zit is dat een lekker groot scherm hoor
k ga em vandaag halen dus ik zal ook wel wat fotos maken, digitale camera kan toch heel mooi beeld hebben!?
is kei zeldzaam maar 33 duizend van gemaakt en worden volgens mij alleen uitgedeelt aan bedrijven. owja over de plaatjes : komen morgen... probs met digicamera...
Hahaha, inderdaad. Go Wouter! Ik heb een Zelda pakket, zijn er maar 100 van in Holland. Now that's what I call limited edition!
5000????? dadelijk heb ik een xbox zegt M$ we houden het niet meer. zit ik alleen met halo en een lening van 430 euro(aan m`n ouders)