t1 en t2 zijn gratis te downloaden. maar dit is offtopic.. voor de mensen die het spelen een paar vragen. 1.Hoe gaat het hacken van het base?? 2.Als je in je eentje gaat ga je dan 100% dood of kan je gewoon sneaky zijn?? 3.is sniperen cool in de game?? 4.duurt het lang om naar een andere lokatie te gaan?? 5.heb je jetpacks etc in de game?? Als er wat meer vragen in me opkomen post ik ze ook
1. het hacken van een basis gaat zo: Een player met command rank 5 geeft de opdracht om een bepaalde basis aan te vallen (cr 5 spelers kunnen elke speler op de server bereiken en dus goed aanvallen organiseren, bovendien hebben ze ook nog een orb-strike. dan komt er een of andere straal vanuit de ruimte naar beneden die alles vernietigd ^^) Een groep valt de basis aan en neemt een ams mee, een advanced mobile station, (dacht ik) en deployed hem in de buurt van de basis. Als die gedeployed is is hij onzichtbaar en kan er vanaf daar gespawnt worden. erg handig dus. Vervolgens stormt men door naar de spawn ruimte in die basis of naar de generator. Als men de generator uitschakelt, heeft de basis geen stroom meer en kan de basis dus gemakkelijk overgenomen worden. Een nadeel is dat de generator ook weer gerepareert moet worden en dus is de basis erg kwetsbaar als die eenmaal overgenomen is. Als men naar de spawn ruimte gaat, blijft men buiten die ruimte om de vijanden die daar respawnen tegen te houden totdat de hacker begint met het hacken van de basis. als de hacker begint kan de vijand namelijk niet meer spawnen (d8 ik, ik speelde ook maar 7 dagen). Men kan niet in de spawnruimte campen, omdat er in die ruimte een "painfield" is, die steeds schade aanricht als je in de buurt van de spawnruimte bent. Wat er gebeurt als de hacker hackt, kan verschillen. Het ene kan zijn dat het 15 minuten (kan langer, kan korter) duurt voordat de basis overgenomen is. Men moet dan dus de basis beschermen tegen de vijand terwijl er gehackt wordt. ( het enige wat ik niet snap is dat de hacker niet bij de controle console moet blijven om te hacken , in tegenstelling tot het hacken van torens ). Het andere is dat er een LOI (o.i.d) wordt gespawnt bij de controle console. De LOI kan opgepakt worden door een player en moet dan binnen een bepaald aantal minuten bij een geselecteerde basis zijn om de hack te voltooien. De vijand kan zien waar de LOI zich bevindt en zal er dus ook alles aan doen om de speler met de LOI te stoppen. Die speler heeft meestal ook een aardig aantal vriendjes bij zich 2. je kan in de game ook solo gaan en sneaky gaan doen. aanrader is dan wel de infiltration suit, waarmee je onzichtbaar kan worden. Een nadeel is dat hij nauwelijks bescherming bied en je niet veel mee kan nemen in je inventory. persoonlijk vind ik ze erg irritant. Loop je een beetje rond wordt je opeens getroffen en kijk je wild om je heen. 2 schoten later ben je dood en weet je wat er gebeurd is: Een cloaker heeft je van achter met een shotgun-pistool neergeschoten. Erg irritant, maar vast leuk voor de speler die het doet. 3. Snipen heb ik zelf niet gedaan, want zoals je waarschijnlijk al wel weet moet je voor nieuwe wapens zoals de sniper, anti-vehicular wapens en special assault wapens maar ook voor het kunnen besturen van voertuigen cert points inleveren die je krijgt als je een battle rank omhoog gaat. Ik heb mijn cert points niet aan de sniper besteed. De sniper wordt wel veel gebruikt in het spel en is ook wel handig. 4. het lopen van de ene kant van een eiland naar de andere kant duurt lang. Maar daarvoor is ook transport . Stap bij andere mensen in een voertuig/haal zelf een voertuig of als je beide om een bepaalde reden niet kan, kan je jezelf "deconstructen" en zelf een basis of toren (van je eigen partij) selecteren om daar respawnen 5. jetpacks o.i.d zijn er niet. Je kan wel implants installeren. De eerste krijg je bij battle rank 6. Een van die implants is surge, waarmee je een tijd lang kan sprinten. Maar je hebt ook personal shield, advanced targeting en meer. Dit staat vast wel allemaal op http://planetside.station.sony.com excuus voor taalfouten als ik die gemaakt heb.
nog een tip voor mensen die de trial willen proberen. Als je voor het eerst de spelwereld inkomt is er in de buurt van de plek waar je start een trainingsgebouw. Ga daar naar binnen en ga naar de virtual reality shooting range en probeer elk wapen, item, armor. Daarna ga je naar de virtuele voertuigen (nog een keer het gebouw in gaan) en probeer daar elk voertuig uit (ga ook in elke positie van het voertuig zitten). Vergeet ook niet de vliegtuigen die je op een andere plek kan krijgen (moet je dus heen rijden). Als je alles uitgeprobeert hebt, heb je waarschijnlijk al battle rank 4 en kan je dus al 4 cert points besteden. Als je eenmaal in de wereld zit, zul je boven bepaalde bruikbare dingen het planetside tekentje zien. dingen met zon sterretje daarboven heb je nog niet gebruikt en geven je experience als je ze eenmaal gebruikt hopelijk was het allemaal een beetje duidelijk
je gaat dus ook lvls up.. oke dan ga ik em zo downen..*) als ik vragen heb kan ik dan naar jou toe?? nu heb ik straks 2 spellen tv en planetside. k heb me geregristreed en nu wil ik weten waar ik hem kan downloaden wat ik heb op dat plaatje van 30 dagen trial geklikt en heb me geregistreerd maar waar kan ik em nu downen>?< EDIT/ben 7daagse aam het downen nog maar 45 min! HEERLIJK !!!! ik heb tot 12 uur snachts gespeeld zo lkkr! vandaag weer door!!!
hehe, mooi dat je het zo tof vind . Mijn trial zit helaas al op maar ik ben wel tot br 8 gekomen . Dus ik kon best veel uitproberen
Ik heb het gespeeld 5 dagen maar ik ben er achter gekommen geen goede wapens/voertuigen en je kan bijna niks!
planetside update! planetside is een nieuwe marketing strategie aan het proberen. Vanaf februari kan iedereen dusgratis de mmofps planetside spelen!! geen limiet wat betreft tijd! Ik ga dus zeker weer spelen je kan je karakter tot battlerank 8 en commandrank 1 laten komen en zo planetside even proberen om te kijken of je het leuk vindt. Vind je het niet leuk, dan stop je. Vind je het wel leuk, dan koop je. Vind je het leuk, maar heb je geen geld dan speel je gewoon de gelimiteerde versie voor de rest van je leven Met BR 8 heb je de beschikking over een redelijk arsenaal wapens en voertuigen en als je CR 1 hebt dan kan je ook nog je squad handig aanvoeren. En het leuke is dat je heel veel kan proberen. Kom je er achter dat je eigenlijk helemaal niet goed bent in een reaver (vliegtuig). Dan ruil je je punten in en koop je bijvoorbeeld de mogelijkheid om de lightning (tank) te besturen of koop je een MAX (mechanised assault exo-suit ). Al moet je dan wel een paar uur wachten, omdat er anders misbruik van wordt gemaakt. Als br8 zijnde ben je ook zeker niet kansloos ten opzichte van een persoon met br 24. Iemand met een hoger lvl heeft namelijk niet meer leven o.i.d dan jij, hij heeft alleen meer mogelijkheden en kan de gameplay voor hem dus meer varrieren. alvast tip: eerst in de VR training alle wapens en voertuigen (gunner n driver) proberen, krijg je exp voor.
planetside heeft een nieuwe site, wel aardig om de trailer ff te bekijken als je een indruk wil krijgen. Wanneer die trial van 1 jaar precies uitkomt, is nog niet bekend. Maar waarschijnlijk wel binnenkort. Ik kon echter niet zo lang wachten dus heb ik me aangemeld bij http://www.planetside-universe.com en meegedaan aan de buddykey exchange program. En nu heb ik een trail van een weekje. Kan ik mooi ff inkomen. Het is niet veel werk, ff aanmelden, op buddykey program klikken en je hebt er als het goed is een Maar dan moet je nog wel 2 uur planetside downloaden, dat is wel een beetje jammer.
Speelde deze game wel is bij een vriend van mij, maar hij speelt nu WoW en ik ook dus . Ik vond de bridge batles altijd wel vet maar helaas is het wel zo dat je soms heel erg lang moet wachten voor slechts een klein beetje actie. ECHTER wanneer er een vette batle is, dan is het ook echt heel vet .