Zen Garden is (veel) leuker dan ik dacht, je wilt *toch* al die planten verzamelen en volgroeien en als je dan steeds die muntjes (en diamanten) ziet vallen blijf je bezig.
10 slots upgrade gekocht $ 80.000. En Cattails voor $ 10.000, damn best handig, die schieten gewoon op andere lanes dan waar ze in zitten. Wissel je nog van setting (dag/nacht/roof/etc) in het laatste survival level? Voor de achievement zeg maar. Ik wil eerst ff alles halen en dan ga ik hem pas proberen.
Lol ben nu bij die Dancing Zombie, Maar die is nog fucking lastig....ik zit ook nog te klooien met wat ik kan gebruiken...en heb net die mushroom erbij die een 'crater' achterlaat als die afgaat....
Heb die eigenlijk nooit echt gebruikt. Wel de Cherry Bombs, gewoon een (veel) sterkere variant neem ik aan? Phew................. zat in level 8/9 al te denken... me sun wordt steeds minder... level 10 moest ik echt ff flink puzzelen wat ik waar stuurde en hoeveel. Had op het laatste moment nog 400 sun over, 2 maal 50 (voor imp dus) om alleen een brain om te eten, 1 keer 75 (voor cone dus) om 1 Puffschroom op te eten en een brain en toen nog 225 over voor de laatste rij. Was ook gelijk gameover omdat ik 0 sun had en geen nieuwe zombie meer kon kopen. Maar ik heb hem!!! % is hoeveel mensen die achievement op tijd van posten hebben.
Voor dat ik het weet heb ik: - Adventure uitgespeeld. - Mini Games 14/20 - Puzzle 18/18 - Survival 0/10
Wat stelt dat puzzle en survival voor? En wat een kudtlevels in die mist Wel zoals TCO al zei de beste 10 euro voor een game ooit. Wat een replayvalue...
Met puzzle heb je 2 dingen en van die 2 dingen heb je beide 9 levels. éentje is dat je allemaal vazen moet breken en daar zitten zombies en planten in, en met die planten moet je dus die zombies proberen te vermoorden. Bij die andere ben je zelf de zombies en moet je dus het tegengestelde van wat je in Adventure moet doen, doen. Wat is die mini-game, bobsled bonanza kut zeg :'l
Die hele grote kut zombies zijn fokking moeilijk te verslaan met alleen planten, je moet of 2x die ''Ik ben dik en spring op je-plant'' of heel veel planten hebben
Hmmm die had ik ook kunnen gebruiken... Normaal gesproken slaan ze alles in 1 keer kapot maar ze moeten 3 of 4 keer slaan op die geupgrade spikes. Maar 2 X 50 sun gaat ook aantellen als er 2-10 per huge wave komen. En max sun is 9990. Misschien volgende keer eens proberen. Moet nu alleen nog de $30k aquatic garden kopen. 32.6 hrs gespeeld.
Maar was raar.. Eerste keer dat ik survival hard deed, toen kwam die big ass gozer, toen had ik het net niet gehaald. Toen deed ik het nog een keer kwam hij niet . @tco netjes gedaan , ik zag vandaag op youtube zon gozer was ergens bij ronde 100 Edit: Mijn atlas mist een zombie weeet iemand welke dat is? Of hebben jullie dit ook??? Spoiler
Steam, community, aan de rechterkant kun je ook naar stats gaan van PvsZ, klik dan op View global achievement stats en je ziet hoeveel mensen in % de achievements hebben gehaald. Bijna 90% heeft een zombie opgeblazen met een potato mine. Heb nu 9 van de 12 achievements. @hayabusa halo; ik mis hem ook nog. Misschien dat die komt als je de wisdomtree laat groeien, heb ik heel weinig nog gedaan.