Zeer vermakelijk spelletje. Net als (denk ik) velen had ik er een hard hoofd in maar het werkt gewoon heel goed. Ben nog niet zo ver en vind het tot nu toe nog niet echt heel moeilijk. Alleen bij die backyard waar ik nu zit was 1x zo'n scubazombie naar de andere kant gekomen en dan jatten ze een grasmaaier ofzo? Ik vind trouwens die stukjes over die planten en die zombies in dat boek wel hilarisch af en toe.
Waar krijg je die achievements? Want ik heb hem niet via Steam.. Krijg je ze dan ergens te staan als medailles ofzo of dat ook niet?
Zoek dan maar een andere topic/forum op... Hier praten mensen die het spel gewoon legaal kopen. Op een positieve noot; Endless Survival flag 54 gehaald. \o/
Netjes, heb net ook endless survival geunlockt , Ik heb net Bobslee Bonanza gehaald Dit was mijn set-up ik was die jalapeno vergeten, maar ik dacht ik probeer het zo wel en het lukte
Heb nu pas de eerste survival gedaan wat een eitje zeg.... en hoeveel streaks zijn er bij puzzel en dan dat jij de zombie bent de laatste missie?
Ik heb zelf de versie van de makers, dus geen Achievements... Niet dat dat natuurlijk ook maar iets afdoet aan de gameplay... Wat een geweldig spel is dit zeg! Mijn vriendin is helemaal verslaafd...
Ik heb hem nu eigenlijk wel helemaal uitgespeeld, wel jammer. Maar er zijn nog wel een aantal dingen te doen... Als er nog meer van dit soort kleine games bij jullie bekend zijn hoor ik het graag, vond plants vs zombies en world of goo echt heel vermakelijk.
Zelfde soort of in de trant van aparte kleine games? Je kunt me andere topic doorlezen van And Yet It moves. Jammer genoeg niet zo populair als deze topic. En natuurlijk Crayon Physics Deluxe. Beetje duur alleen nog (18-19 euro of zo). Wel erg leuk, ik wacht tot die goedkoper wordt of een weekend deal of zo, heb al meer dan genoeg games nu maar kopen doe ik hem zeker vroeg of laat. Zijn ook heel veel levels voor te downloaden en enkele door users samengestelde level packs van 70+ levels.
Heerlijk spel dit, alleen niet echt moeilijk, zit nu ergens in level 30 en heb nog niet 1 keer verloren. Het is lastig kiezen welke planten te gebruiken want ze hebben allemaal wel coole functies
Vraagje over je Zen Garden.. Geven verschillende planten verschillende muntjes ofzo? Want degene die je krijgt (niet de bloemen maar de andere) zijn wel 8000 waard, maar lijken niet meer muntjes te geven..
hoe kom je aan andere plantjes dan? Ik heb 2 mushrooms en 1 walnut en 1 3 delige peeshooter maar thats it die vond ik, kameraad heeft ook nog andere terwijl hij de mijne niet heeft