Gewoon met de stick met een beetje sensitivity. Tis niet dat je ingewikkelde sleepdingen moet uitvoeren en groepen moet maken. Je zult iets minder snel kunnen reageren maar dat zal echt alleen enorme impact hebben bij 1 of 2 minigames en survival endless.
Iemand die voor de MAC of PC Plants vs. Zombies wilt kopen voor € 17,50? Heb de game gratis gekregen (coupon code voor de website van popcap) maar heb hem al gekocht via Steam.
Verslavend is het zeker. Na de campaign mode zijn er zat mini-games waarmee je je uren kunt vermaken. Na flink wat gespeeld te hebben, heb ik ook de gouden trofee. Aan te raden voor iedereen die van humor houdt.
Jezus, wat is dit leuk. Haha, heb het puur om de droogheid eens gespeeld (demo), een uurtje later aangeschaft. Heerlijk.
speel 'm zelf op mijn iPhone, maar wat vinden jullie een beter upgrade voor 5000? Een slot erbij (#8 ), machine gun mode (dus 4 schoten tegelijk van een plant) of dubbele zonnebloem
op mijn iphone heb ik de dubbele zonnenbloem. Maar mijn spel heeft een foutje de 10 slots upgrade staat op sold uit terwijl ik hem nog niet heb.