kan ik dit spel niet samen met me zoontje spelen op een of andere game mode ? kan je alleen maar alleen spelen ? ik dacht nl dat je de MP net als COD wel met zijn 2-en kon spelen?
maar er staat op de hoes co-op 2-4 maar dat is dus alleen met vrienden , niet echt duidelijk aangegeven op zo'n hoesje imo dan maar voor de One halen
Wees er wel van bewust dat enkel de verdedig modus met zijn tweeën gespeeld kan worden. Deze mode heet garden ops
Erg leuke game. En dat is waar het om draait. Rocketjumpen en dan gelijk je RPG afvuren naar de grond werkt erg goed vind ik.
De game mist wel een co-op mode die je met de zombies kan spelen. Ik hoop dat die nog in de planning staat daar bij PopCap.
Digitaal via de One, ik vermaak me goed met deze game maar ik erger me dood aan de mines en explosies.
Patato mines everywhere!! Daarnaast zijn die chili bombs ook verschrikkelijk irritant, maar ik vermaak me alsnog wel met het spel
Ik sta op het punt deze game te downloaden! Grafisch ziet hij er echt super uit vind ik (op de screenshots) maar ik had een vraag. Kun je je lang vermaken met deze game? of ben je er snel op uitgekeken?
Elke class heeft weer 5 verschillende skins met hun eigen unieke wapen, die speel je vrij door stickerpacks te kopen, wil je alles vrijspelen dan ben je wel even bezig .
Ingame geld er zitten (nog) geen microtransacties in Daarnaast speel je ook stickerpacks vrij door het te levelen van jouw classes.