Kwam vandaag een glitch tegen. In ons team (zombies) zat een speler die de skin had van een plant. Hij hoorde nog in ons team, maar speelde dus als een karakter van het andere team. Nightbringer heeft hier ook een filmpje van. Die is wat duidelijker aangezien hij hier zelf de persoon was met het verkeerde karakter.
Als de upload to YouTube functie het doet, dan post ik hem morgen wel ff, leuk wtf momentje. Ik switchte van team maar bleef plant en kwam bij de zombies.
kan je nou zowel zombies als planten zijn? ik blijf maar met plants vs zombies in mijn hoofd zitten (op dit moment ook bezig op de ipad) en ben toch wel benieuwd naar de gameplay. vanavond maar eens zoeken naar een filmpje.
Ik zag t al, wou net gaan spelen BAM dikke 2gb+ update En de servers liggen eruit.... Even geduld nog dus
ik had gelijk een update van 600mb, bedenk ik me nu pas. vanmiddag maar even kijken voor die andere update. maar wel een leuk spel. kan je dit nu ook samen met 'vrienden' spelen of alleen met ramdom mensen. ik had een kaarten pakje gekocht maar hoe kan ik die rare catus aankleden? ik zie het wel in mijn stickerboek staan.
Sinds kort moeten bij mij de maps heel lang laden.. Tegen de tijd dat ik in het spel kom staat het bijv. al 10-15.. Weet iemand waar dit aan ligt? Vind t erg irritant.
Ik wil voorlopig nog 1 spel voor de X1 kopen (naast Child of Light a.s. woensdag) en twijfel tussen deze en Rayman Legends. Heb ze beide niet op een ander platform al gespeeld.
Beide games zijn zeer goed te pruimen, het ligt er erg aan wat voor type gamer je bent. PvsZ: GW is een leuke en best diepgaande shooter en ik geloof dat er voldoende (gratis) content voor uitgebracht gaat worden, Rayman is een zeer vermakelijke platformer maar als je de vorige heb gespeeld heb je het truukje wel gezien. Daarnaast is er weinig te beleven nadat je het spel hebt uitgespeeld, je kan nog (online) time challenges doen maar het ligt aan de persoon zelf of dat genoeg is om het spel te blijven spelen. Ik heb mij vermaakt met beide games maar mijn voorkeur gaat uit naar PvsZ
Persoonlijk zou ik ook voor PvZ gaan. Onthoud wel dat het online only is. Dus als je het leuker vind om alleen te spelen kan je beter voor Rayman gaan.
PvZ is echt een super toffe shooter, ik verbaas me er constant over hoeveel ik me vermaak met deze game .