Na zo'n 5 uurtjes speeltijd moet ik zeggen dat het erg tof is! Goed gebalanceerd in classes met allemaal een andere speelstijl. Iedereen speelt ook met verschillende characters dus dat zit wel snor. Je moet de characters levelen door bepaalde challenges te halen, en hoe hoger je level, hoe meer challenges je moet voltooien om level up te gaan. Zit nu op rank 21, maar het wordt nu toch wel wat pittiger. Enige minpunt is dat ik de maps wat karig vind.
Wilde eerst downloaden via de store maar had nog een bon van bol.com dus vrijdag is deze binnen. De verhalen over de game zijn erg positief! kan niet wachten tot vrijdag dan nog maar paar dagen tot titanfall
anders ik wel Levert bol.com wel dan? want ik geloof dat ze niet zomaar elke xbox one game leveren. Bij plants vs zombies staat bijvoorbeeld ook 31-12-2014
Klopt, ik heb ook de UK versie http://www.bol.com/nl/p/plants-vs-zombies-garden-warfare-engelse-editie/9200000024537838/ Die staat op 28, dit was het zelfde geval met Titanfall, beide UK versies worden gewoon geleverd al zal ik Titanfall wel via de US store halen. Jij hebt hem donderdag al toch?
Is het nou iets? Zit te twijfelen. Maar ben bang dat ik het na 1 a 2 keer weer beu ben. Helemaal als over 2 weken Titanfall uit is..
Het is een erg leuk spel, maar online werkt ie momenteel niet. Kan soms de EA servers niet joinen en als hij al joint vind hij geen game. Dus lekker buggy nog
werkt nu wel ok, alleen als ik op back druk in een game en de player list zie staan er allemaal ?-tekens.... weird shit
Goed weird, elke keer dat je iemand dood zie je dus ook een ? teken. Zal wel een bug zijn ofzo.... Verder heerlijk spel