Supervet. Geniale game. Heb wel alleen nog maar die defend game mode gedaaan Welke class vinden jullie tot nu het leukst. Ik denk de healer
Had hem besteld bij Gamedumper, maar heb zojuist een mail gekregen dat ze hem pas 14 maart gaan leveren...Annuleren dus en dan maar via Live kopen.
Je kan ook gewoon via nedgame kopen als je met een doosje wilt. Daar had ik besteld. Kreeg ook een preorder bonus. Ik kon 2 pakjes kaarten openmaken ingame. Kreeg daar meteen een compleet kostuum uit van de peashooter. Een toxic variant
Nedgame levert gewoon de volgende dag, mits je op tijd hebt besteld natuurlijk. Enuh; op Marketplace is de game 30,- toch 8 euro goedkoper dan op een schijfje.
ik bestel daar meestal ook alleen de laatste paar keer zijn ze wat moeilijker met de bezorging van de spullen
Heb gisteren regelmatig gelachen zeg. Echt een idioot leuke game. Moet nog steeds die multiplayer mode proberen, omdat ik alleen maar bezig was met defenden. Geniale game. We moeten snel een keer online komen met een groepje
Im in. Wel hoop ik dat jullie de preview update hebben gekregen, want anders kunnen we gaan party maken.
Ik wil graag Plants vs Zombies Garden Warfare kopen via Xbox One ingame store maar als ik op xbox one ingame store kijk, dan staat ie op UNAVAILABLE, geen prijs te zien. Mijn xbox one staat op Ireland, had al andere games gekocht via xbox one ingame store, zonder problemen maar bij Plants vs Zombies unavailable / onbeschikbaar ? Of kan ik beter via xbox one us store kopen via gift cards (dollar) ?