Is nou niet echt wat ik een platform game noem. Ja, je moet wel lopen en springen.. dat moet je bij HALO en Tomb Raider ook...
Toch heeft Indy wel iets weg van een platformer hoor. Je moet vaak springen van platform naar platform..... . Mocht je op zoek zijn naar een platformer dan moet je deze ff proberen. Kan geen kwaad toch?
Kameo is meer een RPG, je moet beesten vangen en die kun je trainen, zeg maar pokemon alleen dan beter
ik vind vexx echt een aanrader ben je echt uren mee zoet en de volgende dag ga je weer vrolijk verder is echt een spel wat je blijft spelen en die geen stof gaat happen groetjes francine
Ik mis de stokoude 2d games. Zat vanavond bij een kennis Rayman op een PS1 te spelen. Dan krijg je toch wel eens wens naar wat re-releases van die oude spellekes. En de good old arcade games mis ik ook. Misschien moet ik wel dat gekke ding van Telsell aanschaffen... En voor hen die mij een beetje raar vinden... Ik vind Serious Sam reuze leuk, en speel ook vaak Tetris op de Xbox.
Tetris op de XBOX?!?! ik wist niet eens dat die er si ennuh... ik mis Prince of Persia heel erg, ik wil weer net zoiets, en dan niet Sands of Time of iets dergelijks vernieuwends, gewoon net als PoP1... .heerlijk spel was dat
good old dos-times... we worden oud tegenwoordig veel gamers die zijn begonnen met de PSX... ze weten niet wat ze gemist hebben..
Ik speel Serious sam ook nog geregeld, altijd leuk om de minigunner weer uit het vet te halen En dan lekker co-open met een maat en dan alles wat los en vast zit kapot raggen
Dat is alleen maar een kwestie van smaak. Ik vind minstens de helft van de games uit jouw sig bagger. Zonde van de disc waar ze op geperst zijn. Gelukkig is er voor elck wat wils, maar het blijft jammer dat vele oude games uit het zicht verdwijnen terwijl ze zeker de moeite waard waren. En geloof me, ik vind een 2d Rayman op de PS1 tien keer leuker dan de 3d Rayman van de Xbox.