1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

play as covenant halo-hack?!?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 7 jul 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heet dat niet, eu, xbox live?|:-

maar idd, word wel saai dan.

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met XBC kan je ook Halo enzo online spelen, dat kan niet met XBL

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is volgens mij dan gedraait op een gemodde xbox,want daarmee kan je wel met halo cheaten.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat zit er heel dik in. Ik heb dat zelf ook es mogen aanschouwen op en gemodde Xbox (niet de mijne, d'oh!)..kon je zomaar levels uitsprigen...het was wel een goede training voor headshots maar voor de rest is het niet zo cool...modden is niet cool.
    Je ziet dan nog gewoon een MC hand etc, niet echt een elite hand..je maakt wel Elite geluiden...tsja..als je dat leuk vindt. Ik hou het bij een ongemodde Halo.

5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    je heb toch ook zo een action replay ding

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een gemodde xbox?? Een omgebouwde? ofnie?

7. Oe, da lijkt me wel gruwlijk om dat te kunnen doen.. lekker a;s covenanteke spelen :D

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Nou level uit kan ik ook wel. Tenminste tot nu toe alleen in de multiplayer maps gelukt maar goed.
    Wel geinig :d

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

FUCK THAT die cheats hadden ze er bij moeten geven of als je het spel uigepseeld had dat je die dan kon unlocken zou fucking master zijn geweest.

/Mod Rustig maar hoor :) - W.

10. the master

Leuk Bevonden:
    0
    is hij druk dan??

maare wel cool ze moeten gewoon veel meer dingen in halo 2 doen anders is het weer zo uitgespeeld en dat geeft bij dit spel een heel naar gevoel want je wilt meer meer meer!!

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    1 ding zal wel jammer worden in Halo 2. Je zal waarschijnlijk niet meer zelf de levels uit kunnen komen. En dat is iets waar ik me in de multiplayer zeer meer vermaakt heb maar aangezien je straks dus banshees hebt zullen ze wel iets hebben gedaan waardoor dat niet meer kan.

12. the master

Leuk Bevonden:
    0
    ach in 99% van de games is echt wel een bug te vinden hoor dus dat zal daar ook wel het geval zijn bugs of glitches duren soms een hele tijd om ontdekt te worden maar daardoor gaan ze halo 2 patchen denk ik daarom zal het inderdaad niet gebeuren maar de eerste weken wordt het wel fun

13. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    ach ach ach mensjes

as jullie een beetje opgelet zouden hebben hadden jullie aan het eind van dat filmpje duidelijk zien staan "made on a modded Xbox"
    voortaan eerst ff beter naar t filmpje kijken voordat je gaat speculeren ;)

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja idd, ik heb zelf ook een keer op een gemodde xbox gespeelt waarmee je ook halo cheats kon spelen. Was wel lachen, je had verschillende cheats zoals one shot kill (dan kan je dus ook de pelicans uit de lucht schieten), god mode, super jump, dat als je tegen een ander personage in het spel speelt dat je dat met diegene loopt/speelt, wel grappig maar als je dan coop speelt moet je niet tegen elkaar lopen :D want dan ben je allebij 1 persoon... heel weird spelen is dat :D

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

waar heb je dat filmpje vandaan dan?

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zit als extra'tje bij het blad ''xbox gamer'' Er staat zo'n weiffie voorop, en de titel is geschreven met rood & witte (of zwart?) letters, zelf heb ik 'm niet gekocht, dat kreng kostte ong. €8,-, en ik had geen geld bij me, dus ik heb hem niet gekocht:'-(

Edit: I seem to be repeating myself:+

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken dat blad. I koop het nooit omdat meeste games bladen zo duur zijn.

18. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we het niet ergens downloaden??

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Op HBO staan wat afbeeldingen van een aangepaste Halo. Tank met andere kleuren, speel als Flood, een dubbel gebumpmapte Elite.

Ik ben er wel tegen.

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze alle marines veranderd hebben door grunts ofzo en dat je zelf een elite bent. en andersom.

dit is echt mega-makkelijk, maar je moet wel access tot die files hebben ---> modded xbox:cool:

Deel Deze Pagina