dat zit er heel dik in. Ik heb dat zelf ook es mogen aanschouwen op en gemodde Xbox (niet de mijne, d'oh!)..kon je zomaar levels uitsprigen...het was wel een goede training voor headshots maar voor de rest is het niet zo cool...modden is niet cool. Je ziet dan nog gewoon een MC hand etc, niet echt een elite hand..je maakt wel Elite geluiden...tsja..als je dat leuk vindt. Ik hou het bij een ongemodde Halo.
Nou level uit kan ik ook wel. Tenminste tot nu toe alleen in de multiplayer maps gelukt maar goed. Wel geinig :d
FUCK THAT die cheats hadden ze er bij moeten geven of als je het spel uigepseeld had dat je die dan kon unlocken zou fucking master zijn geweest. /Mod Rustig maar hoor - W.
is hij druk dan?? maare wel cool ze moeten gewoon veel meer dingen in halo 2 doen anders is het weer zo uitgespeeld en dat geeft bij dit spel een heel naar gevoel want je wilt meer meer meer!!
1 ding zal wel jammer worden in Halo 2. Je zal waarschijnlijk niet meer zelf de levels uit kunnen komen. En dat is iets waar ik me in de multiplayer zeer meer vermaakt heb maar aangezien je straks dus banshees hebt zullen ze wel iets hebben gedaan waardoor dat niet meer kan.
ach in 99% van de games is echt wel een bug te vinden hoor dus dat zal daar ook wel het geval zijn bugs of glitches duren soms een hele tijd om ontdekt te worden maar daardoor gaan ze halo 2 patchen denk ik daarom zal het inderdaad niet gebeuren maar de eerste weken wordt het wel fun
ach ach ach mensjes as jullie een beetje opgelet zouden hebben hadden jullie aan het eind van dat filmpje duidelijk zien staan "made on a modded Xbox" voortaan eerst ff beter naar t filmpje kijken voordat je gaat speculeren
ja idd, ik heb zelf ook een keer op een gemodde xbox gespeelt waarmee je ook halo cheats kon spelen. Was wel lachen, je had verschillende cheats zoals one shot kill (dan kan je dus ook de pelicans uit de lucht schieten), god mode, super jump, dat als je tegen een ander personage in het spel speelt dat je dat met diegene loopt/speelt, wel grappig maar als je dan coop speelt moet je niet tegen elkaar lopen want dan ben je allebij 1 persoon... heel weird spelen is dat
Dat zit als extra'tje bij het blad ''xbox gamer'' Er staat zo'n weiffie voorop, en de titel is geschreven met rood & witte (of zwart?) letters, zelf heb ik 'm niet gekocht, dat kreng kostte ong. €8,-, en ik had geen geld bij me, dus ik heb hem niet gekocht Edit: I seem to be repeating myself
Op HBO staan wat afbeeldingen van een aangepaste Halo. Tank met andere kleuren, speel als Flood, een dubbel gebumpmapte Elite. Ik ben er wel tegen.
ik denk dat ze alle marines veranderd hebben door grunts ofzo en dat je zelf een elite bent. en andersom. dit is echt mega-makkelijk, maar je moet wel access tot die files hebben ---> modded xbox